Sunday, October 23, 2016

Kindakirjadesse kaevudes

On väga keeruline valida uuele kindapaarile kirja, samas on see niinii tore. Lappad läbi kindaraamatuid, vaatad Muisist kindapilte, uurid oma lõngavarusid.
 Vahel tulebki lähtuda lõngadest, vaadata, kui valge on su valge ja kui tume on sinine lõng, siis saab nende jaoks otsida just selle õige kirja.

Nende kinnaste juures ma nii tegingi. Mul oli käepärast helevalget ja tumtumedat sinist lõnga ja ma tahtsin kududa suuri meeste labakindaid. 
Ja kuigi võib tunduda, et pole midagi lihtsamat, kui leida üks sinivalge kindakiri, siis oi kuidas ma seda õiget otsisin :)

Siin on siis võimsa kirjaga Märjamaa kindad. 
http://muis.ee/museaalview/649191


Kaunist sügist!




6 comments:

  1. Väga kaunid kindad ja kiri on tõesti võimas. Sobiva kindakirja otsimine ja lõpuks selle leidmine võib tõesti omaette elamus olla.

    ReplyDelete
  2. Väga ilus kindakiri - mulle ei olegi selline varem silma jäänud. Uhke kindapaar!

    ReplyDelete
  3. Ja teinekord on nii, et kudumise ettevalmistusprotsess on mõnusam kui kudumine ise ning hoolega otsitud kirjad jäävadki kirjutamata :) Aga mitte seekorda!

    ReplyDelete
  4. Ohh, äge ikka see sinivalge klassika!

    ReplyDelete