Tuesday, September 15, 2015

Labakindakesed

Teine paar labakindaid, ikka Muhu teemadel. Seekord kärbseid roosidele lisaks. Ja suur rõõm, et need kindad olid täpselt parajad ja selle paari soojem põhitoon ei heidutanud saajat sugugi.



Et pöidlad külmetama ei hakkaks, siis pidi sinnagi mõne motiivikese leidma. Ja et ma ei arvaks, et suudan ka mõne motiivikese  mälu järgi kudada siis midagi, mida märkasin alles fotol:) Õige kandiline sai see roosa õis pöidlal.



Praegu on varrastel aga kolmas paar labakindaid. Ikka samasuguse kirjatud soonikuosaga. Tänane meeletu vihmavaling annab põhjust vardaid kiiremini liigutada.


Koon Saarast soetatud peenest 12/2 villasest kindalõngast, millest kududes saab selle õige tunde kätte, kui tahad Muhu kindaid-sukki kudada nii, et motiive vähendama ei peaks ja kärbseid, linde ja rebaiseid ikka rohkem vardale mahuks.
Kindad sellest lõngast saavad just sellised, et juba oktoobris kandama hakata. Tallevillast kindakesed ei tohiks ka kõige hellikumatele käekestele valu teha, soojad ja pehmed on need.




Ja kuigi ma õmblusmasina taha istun üldiselt vaid viimases hädas, siis noh, selle sügise oversize mantli ma konstrueerisin ja õmblesin Madlile ka ise.


9 comments:

  1. Nii toredad kindad! Sellisd armsad soojad muhukesed :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neljas paar heast lõngast! See on lihtsalt niii mõnus, et saab kududa ilma klapitamiseta, lood aga nii 28 silmust vardale ja saad täiesti normaalsed kindad ilma suurema vaevata:)

      Delete
    2. Ma ka naudin seda, et niipalju ilusat mustrit mahub kindale kenasti ära:)

      Delete
    3. Ahvatlete siin lõnga juurde ostma, jah :)))
      Vahvad värvilised käpikud, Heli. Sa oled oma lastele ikka üks kullatükk, arvan ma!

      Delete
    4. Anneli, ma täna panin oma muhusõrmikud kätte ja no täiesti õige otsus sellisel vihmasel septembrihommikul, nii et ahvatlen ikka:) Oli mõnus ja soe! Ja eks ma naudin seda tõesti, saan vaikselt oma tütarde maailmapilti värvilisemaks kududa.

      Delete
  2. Ma imetlen neid sinu toredate mustritega kindaid ja sukki. Ja muidugi värvid on sellised, et jäägi vaatama ja kaunistavad toredasti seda lahedat oversize mantlit.

    ReplyDelete