Sunday, August 30, 2015

Lahttasku

Kas lahttasku on kena ka linna argipäevas või oleme seda harjunud pigem igasugu laatadel käsitöömüüjate rahataskuks pidama ...  Muidugi  on lahttasku ka rahvarõivaste osa.
Mul endal on kolm taskut, mida aegajalt ikka kannan. Mõne kleidi või seeliku juurde lihtsalt tahan kanda tikitud taskut, olgu päev siis argine või vähe pidulikum.  Minu lilltikandiga taskud tegi mu ema ja tean, et neid tahavad kanda ka mu tütred. Seni pole lillemotiiviga taskud neid veel köitnud, aga kunagi kindlasti.
Ise olen tikkinud vaid ühe tasku. Ja see tasku on sel suvel juba kasutamist leidnud.
Sel päeval saime kohvikus kokku, et hoopis kindaid pildistada ja mida ma nägin ... minu tasku.  Mulle meeldis.



Olin Madlile mõni aeg enne seda õhe suvise aiapeo puhuks pakkunud üht-teist ja midagi läks käiku ka.




Tasku jättis ta endale:)

Täna aga sean kohevarsti sammud Kadriorgu, kuhu oodatakse kõiki  piknikule oma rahvarõivaid tuulutama, Lähen lapse saatjana. Ta keerutab seal oma rahvatantsutrupi Leesikatega piknikuliste rõõmuks tantsu.




4 comments:

  1. Väga kena tasku, sellist läheb ikka vaja! Minul on üks, heegeldatud, kasutan siis kui välja minnes on vaja ainult võtmed ja telefon kaasa võtta, näiteks pikematel jalutuskäikudel. Praktiline!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just, mõttekas oleks sellised taskud käepärast hoida. Käsitööga kipub ikka nii olema, et valmis asjake hoolega karpi pakitakse ja siis aruharva sealt välja võetakse.

      Delete
  2. Mul on kaks lahttaskut - mõlemad mu enda tehtud, helmestaga. Neist ühte kasutan aeg-ajalt suviti, kui muid taskuid riietel pole, aga oleks vaja. Eriti vajalik oli see siis, kui tütar oli umbes aastane - panin ta luti sinna alati hoiule...
    Ilus helge tasku Sul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Su kaunis helmestikandiga tasku, see on imekaunis. Ma suure hooga tikkisin omale ka samakandi tasku peaaegu valmis ... ja siis said valged helmed otsa. Siiani pole selliseid leidnud. Lutitasku on armas. Mina aga, kes eriti vöötatud riideid kanda ei taha (mul pole head vöökohta), ma lihtsalt õmblesin (tegelikult traageldasin, et oleks pesemise ajalks hea lihte lahti harutada) ühe tasku musta linase suveseeliku värvli külge, et oleks kohe olemas. Sama võtet kasutan aeg-ajalt ka teiste riietega:)

      Delete