Sunday, July 19, 2015

Suvi ja sukad



Kui see oleks võimalik, ärkaksin suvehommikuti selles sängis. Noh, võimatu. Säng ei kuulu mulle, maja ka mitte.


Aga vaat  laevukestega sukad on minu hoolde antud:)
Päriselt ja päriseks. See on üks imetore sukapaar.
Äratuntavalt muhulik ja lustakas. Aga oma pisikirjadega ka
üpriski erandlik.
Igatahes hetkel pikutavad sukad sügavkülmas, et üsna pea jälle saada kokku oma kunagise omaniku ja tegija teiste rõivatükkidega.

Mina omakorda olen lubanud, et katsun neid hoida ja säilitada
nii kuis oskan.

Ja pean tunnistama, et juba on need sukad ka saanud
tunda seda õiget sukatunnet, nad nimelt veeti kohe jalga (nii
õrnalt ja ettevaatlikult kui võimalik) ja seda keerutamist ja lustimist lubasin ma lausa pool tundi.
Igatahes loodan ma väga kududa neile vastse asenduspaari.
Lihtne see ei saa olema, sest kuigi minu telefon seda ei näita, siis leherohelise toone on sukkadel kahte erinevat, samuti ka oranzi.
Samuti on suur tahtmine saada ühele sukale ikka kaks laeva, mitte poolteist ja see nõuab jälle pisut peenemaid lõngu, kui
tavapärane 8/2.

1 comment: