Saturday, January 24, 2015

Videvikul vikelsukad, suitsuajal suured sukad, keskpäeval kapukad...

 Novembris pimedal ajal kudusin valmis  kapukad ja alustasin kohe pikkade  sukkadega ja valmis ma nad tütre sünnipäevaks sain. Kuigi värvid pole just kihnulikud, siis kudumisvõtted ja kiri küll - eks teadjad märkavad kohe .Suurepärased madala säärega saapa sokid, kootud peente varrastega hästi jala järgi ja ilusa sakilise servaga. Pakkisn  sokid kingikotti koos pikkade sukkadega. Loodan lähipäevail ka sukkadest mõne pildi teha. Täna võtsin kaasa tühja akuga fotoka, mida märkasin alles siis, kui fotokas miskipärast pilti ei tahtnud teha. Olgu siis siin vaid kivi otsa visatud sokkidest novembrikuine fotojäädvustus.


Madlile meeldis halli lõng, mis tunduvalt pehmem on, kui sukkade valge. Olgu, aga kardan, et kiiremini kannad läbi kuluvad. Omale jalga proovides tundsin tõesti, et seekord ostetud hall Teksrena 8/2 lõng on pehme. Valge on sama vabriku toodang, aga tunduvalt karmim.






8 comments:

  1. Nii ilusad! Oeh, miks minu ema mulle sokke ei koo :))) Kadedaks teeb kohe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) vaat ongi ju nii, et teeks ise nagu niuhti, aga no nii armas oleks, kui keegi kingitusena kätte toob.

      Delete
  2. Lootusrikkalt suuri sukki ning vikkelsukki ootama jäädes :D Aga kapukad on ausad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äh! Viklid on nene peal kah, lihtsalt ei paista kätte:))

      Delete
    2. Aga ei, viklid paisatvad küll, neid lihtsalt nii vähevõitu:)

      Delete
  3. Ilusad sokid! Mulle hall nii meeldib. Aade lõnga puhul tundub mulle just vastupidi, et valge on pehmem kui hall. Ja mulle see Aade naturaalne hall just sellepärast meeldibki.
    Ma kunagi talvel pakasega asutasin ennast õue pildistama nii, et maha jäid nii fotoka mälukaart (arvutisse muidugi) kui ka aku (see jäi laadima). No nii ilus ilm oli ju, et kiiruga ei märganud...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh kiituse eest!
      Ootan huviga, millal mulle viledakskulunud kannad parandada tuuakse.
      Seekord avastasin tumma kaamera, kui ma olin Madlile kördi selga ajanud, seejärel palunud tal ronida üsna kõrge ja kitsa sekretärkapi serva peale jalgu kõlgutama (kust siis villane seelik teda kiuslikult alla libisema sundis). Päris naljakas oli:)

      Delete
  4. Iga kord blogi avades naudin su peent näputööd! Väga uhked sokid!

    ReplyDelete