Monday, August 11, 2014

Tarvastu roositud



Need on nii ilusad kindad, et need ma pean omale saama - seda mõtet ma heietasin ikka pikalt ja nüüd mul ongi kindad, mis kindlasti kedagi külmaks ei jäta.  Tugevate värvidega, mis nagu lõhnaksid mündiselt. Ma hakkasin neid kuduma kõige palavamal ajal ja vaat seda laulu kuulates roosisin jahedas Jaani kirikus, kuni vardad lihtsalt sülle vajusid.


Kel huvi, leiab mustri Reet Piiri Suurest Kindaraamatust. Pöidla roosid saab maha kirjutada muisi foto pealt.
Mina kudusin dooniku 80 silmusega, käeseljal on silmuseid 88.

Täiendatud 14. augustil - kindad on nüüd Madli omad:)

Pean tegema väikese paranduse - Maldile need kindad siiski ei saanud, olevat liiga suured. Ka mina pole neid kandma hakanud, seega pakkisin siidpaberisse oma aega ootama.


Mis arvate, sobivad?



14 comments:

  1. Kindad (ja sinu oskused) võtavad sõnatuks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu oskused on tagasihoidlikud ju, aga need kindad said tõesti head. Tänud!

      Delete
  2. Rõõmsad kindad - nendega oleks talvel lausa lust ringi käia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kui mõnusad nad veel käes on, keerdsilmusega ranne hoiab tihedalt ümber käe, kiiluga pöialt ei oska ära kiitagi. Ning rõõmu on talvepimeduses vaja, aitäh kiitmast!

      Delete
  3. Replies
    1. Jaa! ning osa jõust jäi aparaadil tabamata ka. Võimatu on saada neid värve pildile:)

      Delete
  4. Imeilusad! Sinu blogis on tore käia silma nuumamas :)

    ReplyDelete
  5. Väga ilusad kindad.Plaanisin endale ka neidsamu kududa proovida aga pole veel jõudnud.See Reet Piiri raamat on üks väga hea raamat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eha, imetlesin Su blogi!
      Kindaraamat on jah hea, aga ettevaatlik tuleb olla, on palju väikseid vigu, mida kohe ei märkagi.

      Delete
  6. Väga kaunid sõrmikud Heli!

    ReplyDelete
  7. Einfach traumhaft schön die würde ich auch gerne Besitzen liebe Grüße Karin

    ReplyDelete