Friday, August 15, 2014

Metspiibelehe sall

Tel Avivis elavad sõbrad tegid ettepaneku, et kooksin salli nende kollegile, kohalikule prouale. Ma tegelikult ikka ise pakkusin end kuduma:) Kaua sa ikka omale sahtlisse kood. Ja veel tuli salliteemal juttu puhudes välja, et sall oleks ehk juba ammu ostetud, kuid ega meelepärase suurusega haapsalu salli kohe nii võtta polegi. Eriti Tallinnas. Eriti, kui kingituse saajale sobiks pigem suuremat sorti sall. 

Ja kudusingi suure salli.





Muus osas olid mul vabad käed. Et mul oli kodus parasjagu suure salli jagu lõnga, nii umbes 150 grammi ja see juhtus olema säravvalge, siis mõtlesin kohe, et piibelekiri sallile saab. Piibelehekiri on ju alati ilus ja ma pole neid kirju ju ka teab kui palju kudunud, et tüdimus peal oleks.


Nagu näha, sai suur küll - venitatult 95 x 195 cm. Muidugi tõmbas kohe veidi kokku, kui kuivamast võtsin, kuid kena tükk asja siiski. 


Madli meelitas mu pildistamiseks ikka nii hullu kohta, et ma pidin ataki saama:) Aga vähemasti polnud selles katusepuuris keset linna ühtki pealtvaatajat.


Mina sinna võre peale astuda ei suuda, naera, palju tahad.



 

20 comments:

  1. Juba esimeselt pildilt jäi silma, et miski ebaharilik koht pildistamiseks valitud.
    Sall on väga kaunis!

    ReplyDelete
  2. Madli seisab tegelikult mitte lihtsas puuris katusel, vaid installatsioonis "Maja" Moodsa Kunsti Muuseumis. Minu jaoks siiski vaid puur katusel:)

    ReplyDelete
  3. Kift sessioon. Ma tean seda tunnet, et ma elusees EI suuda astuda sinna võre peale. Minu jaoks on juba Tallinnas Solarise kino ees klaaspõrand täielik koshmaar. P.s. võrratu sall!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruta, ma isegi ei saanud aru, kas ma tegin mõne klõpsu või hoidsin fotokat niisama näo ees:) Uhh:) Solarise klaasist põrandaosa on kole koht.
      Aa, sall on hiiglaslik jah, lõpuks olin ikks üsna tüdinenud kudumisest. Kuid kui valmis ja vormitud sai, siis ahhetasin isegi.

      Delete
  4. Imeilus sall!
    Ja koht on ka väga äge, tekib just selline mõnus kontrast valge salli ja roostes"puuri" vahel.
    Kui kärmelt sa selle valmis kudusid? Tundub, et üle paari nädala aega ei kulunud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Roostes raudvarbpits ja õrn sall - oli tõesti huvitav kontrast.
      Mul on selliste sallidega kummaline lugu, koon umbes poole valmis ja mind tabab totaalne tüdimus, lihtsalt jää või magama, vardad süles. Siis panin peaaegu kuuks ajaks kõrvale ja lõpetasin nädalaga. Jah, see vana küsimus - kui kiiresti saab salli valmis:) Mina ei saa kiiremini, kui kahe nädalaga. Ja kui suure salli ma seekord varrastele lõin, ei jõudnud end küllalt kiruda. Vabatl oleks võinud ka kaks mustrikorda kitsam olla.

      Delete
  5. Imekena sall!
    Pildid on kohe eriti lahedad. Ma üldse ei imesta, et Sa puuri minna ei tahtnud. Olen ka samasugune argpüks :D

    ReplyDelete
  6. Jah, see hetk, kui võtad viimistletud õrna ja imelise mustriga salli lõpuks kätte, see korvab tüütu kudumise:)

    ReplyDelete
  7. Väga šikk ja võima sall! Pildid ka päris pilkupüüdvad. Ei tea ainult, mida Tel-Avivi kliimaga niisuguse salliga peale hakata:). Ka üks kudumissõbranna Californiast kurdab aeg-ajalt, et tahaks kududa paksu sviitrit, aga kus kanda? Mõelge, kui heas kudukliimas me siin Eestis elame!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sul on õigus, meil on hea paik elamiseks. Aga samas, kliimaseadmed huugavad seal igas asutuses ja kaupluse4s, kodudeski. Kerge end külmetada:) Ja vähemalt kord sadas neil ka lumi maha möödunud talvel.

      Delete
  8. Ah, kui nunnu sall.
    Tallinnast ja selle huvitavatest kohtadest ei tea ma midagi, aga pildistamise-koht on parasjagu hull :) lumivalge salli ja roostes raua kontrast on silmale tore vaadata. Õige, et piibelehekiri on alati ilus. Modell on kah ilus, ei saa salata.
    Õhuke pitssall on rohkem iluasi, ja hinnaline käsitööese on staatusenäitaja, seda võib vabalt jõukatele lõunamaa prouadele turundada.
    Koon ise ka vahel, aga ajapuudusel väga vähe. Lihtsam on teiste töödest mõnu tunda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaren, aitüma, mõnus tagasiside on kohe terveks päevaks tujutõstja!

      Delete
  9. Pits ja rooste annavad alati vägeva kontrasti. Ilus sall, sinulik ja uhke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajah, küllap Madli mind ikka selle tagamõttega sinna roostes puuri lävele meelitas:) Aga sall sai jälle ülemõõduline ja suur, piibelehed peal, nagu mul ikka.
      Vaatasin ka Sinu uskumatult ilusat kardinatükki! vau!

      Delete
    2. See suurus ongi salli jaoks normaalne ;) Lihtsalt ülejäänud on alamõõdulised :P Said sa niidi kätte?

      Delete
  10. Ein Traum ist dieses Tuch Einfach Super tolle Arbeit Lieben Gruß Karin

    ReplyDelete
  11. Vielen Dank, Karin, bin auch selbst sehr zufrieden )

    ReplyDelete