Sunday, January 5, 2014

Head uut aastat!

Koon viimasel ajal vaid kindaid. Nii mulle vähemalt tundub, kuigi valmis olen saanud vaid mõned paarid. Kuid et tegu on minu puhul ikka tõsise slow knittinguga, siis ega ma rohkemat endalt ootagi.
Kodused aga on vist teist meelt. Tütar, aru saades, et ega minult midagi lahedalt enam nagunii oodata pole, ostis vaat sellise raamatu. Woodland knits, milles iga kudum on minu lapse unistuseks.

Stephanie Doseni kudumid on neile, kes armastavad haldjaid ja muinaslugusid. Olen juba jõudnud kududa metskitsetallega pontšo, hirvesarvedega mütsi ja haldjapärja. Varrastel on suur karukampsun. Kleepsud parimate mudelite juures ei lase soovidel ununeda.




Valisin Dropsi lõngad. Telliskivi Loomelinnakus on nüüd  lõngapood, kus need lõngad müügil ja poodi minek on lühikese jalutuskäigu kaugusel.

Träpsuline Eskimo lõng oli seal olemas, kitsetalle jaoks leidsin lõnga Tartu maantee pisikesest lõngapoest.
Ringselt motiivi kudumine on üsna tüütu, uskuge mind, tulemus aga sai igati nunnu tütre jaoks.



Ja millal veel selliseid kudumeid kanda, kui mitte tema vanuses. Nii et lisa on tulemas, nagu juba ütlesin.

6 comments:

  1. Nunnu ja armas ja vahva kampsik!
    Oi see raamat paistab põnev olema!
    Jään nendele kudumitele järge ootama! :)

    ReplyDelete
  2. Elisabet leidis selle raamatu Rahva Raamatust täiesti ise.Kõik nagu talle mõeldes kootud seal tõesti!

    ReplyDelete
  3. Tõesti nunnu! Ma mõtlesingi, et kus sa ometi oled ja toimetad... Nüüd siis tean ;)

    ReplyDelete
  4. Nunnumeeter on laes ;)
    Head uut kudu-aastat!

    ReplyDelete
  5. Vahva kudum! Head uut Sullegi!

    ReplyDelete
  6. Rõõm, et te pole mind veel maha kandnud ja unustanud. Paus on pikk olnud, kuid sain oma suure sülearvuti lõpuks korda. Kasutasin vahepeal vaid lapse ipadi, mis on ju vaid suur telefon. Klòpsisin sellega ikka pilte ka, aga nagu kehest eelmisest postist näha, on need ikkagi udukad ja see võttis tuju siin toimetada ka ära.

    ReplyDelete