Wednesday, January 22, 2014

Enne lund ja lumega

Lumi muutis nii palju. Õhtud on  nii palju valgemad.

 




Enne lund olid vihmased aknad. Lillelapsed ootavad kevadet, et saaks õue.


Minul polnud lumetuses elamise vastu midagi, aga lapsed muutusid kurvaks. Haigused kimbutasid. Elisabet oli pikalt haige. Harjutas niplispitsi tegemist, päkapikk kõrval.


Juhtus, et kõik läks sassi ka. Siis ei jäänud muud üle, kui töö padjalt maha võtta.


Viltisime kahekesi kutsusid. Minu tehtud  veel kodu valvamas.


Lapsed tegid emmedele-issidele koolis jõulukingitusi. mina said sellise toosi. Niii ilus.


Ühel vihmasel  jaanuari alguse laupäeval õmböesin sünnipäevale kaasa võtmiseks väikese jänkupreili. Sellise pisut häbeliku jänkulapse.




Ühe röövlist jänesepoisi tegin ka, aga sellega jäin nii viimasele minutile, et jänesepoiss hüppas nõela alt otse kingikotti. Sünnipäevalapsele olla meeldinud.  Loodan, et see jänkupliks meeldis ka.

Roosa kera on nii oluline, et pidi kindlasti pildile jääma. Lubasin kududa muhu sukad ja neid ma siis nüüd koon ja koon ja varbaotsi pole veel näha.
Valmis peavad saama kuu lõpuks. Hoidke mulle pöialt, et jõuaksin...
 





 

10 comments:

  1. Ikka hoiame! Toos on imearmas, andekad lapsed sul.

    ReplyDelete
  2. Aitäh! Teist päeva on parem kâsi kange, tegin sukakudumises pausi. Vaatan telekat ja söön torti siin, selle asemel et õhtuti vardaid klõbistada. Abikaasa juba naeris ühel õhtul, et ma olevat nagu Aasia käsitööori.
    Aga jah, nüüd tehakse mulle sinna toosi juurde ka vaagen, nii armas. Selle saan sünnipäevaks loodetavasti kätte.

    ReplyDelete
  3. Väga armsad kingitused. Lapsed on andekad.
    Saa ruttu terveks... aga jah, eks vahel vaja kätele puhkust ka anda. :) Sukad saavad kindlasti õigeks ajaks valmis.

    ReplyDelete
  4. Vahest tahavad käed lihtsalt puhkust. Ja siis ongi tore, et on telekas ja tort ja armsad inimesed ümber

    ReplyDelete
  5. Vahva postitus, palju ilusat isetegemist! :)
    Usun samuti, et sukad saavad valmis õigeks ajaks! :)

    ReplyDelete
  6. Ilus postitus! Siin on ka lumi ja valgus, õhtud on valgemad ja meel samuti ka :) Sügis oligi liiga pikk ja pime! Ma ei ole mitte käsitööd teinud, nii haige olen olnud :( loodan aga et paremad päevad on ka mulle ruttu jaoks.... soovin sulle päikest ja rõõm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aga elus on ju igasuguseid perioode, alati ei jaksa olla nii, et igal òhtul midagi valmis tehtud. Sa oled oma pere jaoks kogu aeg olemas ja see on kòige parem.

      Delete
  7. Heli sul on nii palju armsaid asju valminud. Ma mõtlen ka neid eelmistest postitustest. Ma oma beebinduse kõrvalt jõuan ainult imetleda ja ahhetada,mis kellelgi käsil ning valminud on. Edu nende muhu sukkadega. Kindlasti tulevad ka need imeilusad.

    ReplyDelete
  8. Armsad ja ilusad loomeõied... mind paelus eriti see esimene pross (vist) - nii ilus ja helge, lausa ideaalilähedane foto ka...

    ReplyDelete