Wednesday, November 13, 2013

Varrastelt haaratud kudumid


Ka seda oivalisest kašmiirist vardatäit ootab juba kannatamatult keegi, kellele on rutt  soovida, et see müts teda sügisel soojendaks-kaunistaks.




Ei õnnestu mul  viimasel ajal vardasooje kudumisi üles tähendada ja läinud need ongi. See mütsike siin aga on sõna otseses mõttes väärtuslik,  hoolimata oma lihtsusest. 

Tunnistan, et armastan osta lõngu, ka siis, kui mul otseselt selleks vajadust pole. Nii on kogutud paras varu, mille kudumiseks aga miskipärast indu napib. Eks see varude kogumise on paljudele kudujatele paras katsumus. Sellele vastu seista, ma mõtlen. Et ei osta ja punkt. Ma ei suuda seda. Isegi kui rahakott on õhuke, suudan ma lõnga ostmiseks ikka pisut kombineerida. Ja siis istun sòna otseses mòttes oma varude otsas, nagu kana munadel ja haudun ideid, mis paljud jäävad teostamata, sest pole sobivat lònga kohe käepärast:).

Ja seda enam imetlen ma neid, kes teavad, et parem osta vähem, aga see-eest parimat.

See kašmiirmüts on selle ilmekaks näiteks. Kaks tokki hinnalist lònga maksab veidi üle 20 euro. Sellest kootud müts aga peab vastu rohkem kui ühe talve ja kandjat rõòmustab lisaks teadmine, et tal on tòesti luksuslikust materkalist peakate.

Uh, ma nüüd ikka koon need viimased read valmis:)

Mu arvuti on pisut nässus ja tahab parandusse viimist ning tahvliga tehtud fotod jäävad blogis kõik udused, see on ka üks pòhjus, mis mul on mitu postitust mustanditesse jäänud.  Mòtlesin, et mis mul sellest, aga teate, ma hakkasin tasapisi puudust tundma.  Ise oma tööde tutvustamise kõrvalt on kuidagi palju toredam uusi plaane teha ja teiste tegemisi jälgida:)
Võtan arvuti kordategemise plaani.



8 comments:

  1. Sellist luksust kannaks hea meelega, ei, ikka väga hea meelega kohe!
    Ja mitte ainult sina ei tunne puudust, vaid mina/meie siinpool ekraani ka :)

    ReplyDelete
  2. Küll on mõnus ja luksuslik! Seda kanda on kindlasti superluks tunne!
    Ja see tunne, et istun oma lõngade otsas nagu kana munadel on minul ka ülimalt sageli. Vahel on selline tunne, et olen nagu rott, kes järjest varusid täiendab. Nõnda on mul kudumiseks kogunenud aukartust äratavad hulgad. Aga aega ju napib ja vahel ei tule seda õiget ideed ... ja vahel tuleb mitu ideed, millede hulgast ei suuda valikut teha :D

    ReplyDelete
  3. Tore lugeda jälle te mõtteid! Aitüma;)

    ReplyDelete
  4. Nii tuttvad mõtted :D. Väärt kraami nõrkemiseni!
    Õnneks koon ikka ka ja aeg ajalt suudan ostukihkugi taltsutada.

    ReplyDelete
  5. Ma hakkasin juba muretsema, et oled blogimise päris ära lõpetanud. Kas pole tore teadmine laupäeva varahommikuks, et see nii ei ole! Aitäh sulle!

    ReplyDelete
  6. Peen peakate! Ootame kannatlikult pilte valmistoodangust! :)

    ReplyDelete