Friday, April 26, 2013

Kirjud põlvsukad

Elisabeti muhu sukad.  Värvide intensiivsus ja mustrite kirjusus.
 
 
Kõike sai palju ja kõik sai nii ilus:)


Hele kevadpäike tegi olemise
 nii heaks, et paigal püsida polnud võimalik.  Paar viimast päeva on olnud külmad ja vihmased,  nüüd lubatakse aga juba sooja kevadet, nii et villased sukad jäävad sügist ootama.



Imeliselt maitsev kuum shokolaad, erilistes klaasist pokaalijalaga  tassides. Väga originaalne.



Kui see vaoshoitud käitumisega (puu otsas ronitakse siin linnas vaid suletud koduhoovis!)  tüdruk uksest väljus, siis  viimaks pöörasid kõik samasuguse vaoshoitud olemisega külastajad nagu üks mees oma pead ukse poole, et  lõpuks ometi vabalt neid põlvsukki uudistada:)



Viimane, aga väga oluline pilt, kus näha muhu sukkadele  iseloomulik musta lõngaga kootud servamuster valgel taustal.




Nende sukkade kudumine oli minu jaoks üsna suur töö.  Arvan, et ehk oleksin suuteline järgmist sukapaari juba märksa kiiremini kuduma, kui nüüd kohe uue paari ette võtaksin. Midagi teeksin ka teisiti. Kudusin 1,25 varrastel ja sama pingega, nagu kindaid. Järmise paari kooksin kindasti lõdvemalt, et jalgapanek lihtsam oleks.  Ja vist ei kooks ma enam kiiluta kanda, vaid tavalise.






 

33 comments:

  1. Ahhh kui ilusad!!! See võis olla ikka väga suur töö! Laps nii uhke nendega :)

    ReplyDelete
  2. Oli küll, aitähh! Üks paar sukki ja võttis nii palju aega, kui peaks aga kirstutäie kaasavara valmis saama?:)

    ReplyDelete
  3. Oh mul pole lihtsalt sõnu..... No niiiiii ilusad! Sobivad Elisabetile nii hästi ja ma pean ekstra kiitma ka tema kleiti. Ja no kogu outfiti!
    Ma tahaks kohe endale ja tütrele ka selliseid põlvsukki, aga mina ja mitmevärviline kudumine ei saa hästi läbi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan!
      Kujutan ette, et niisugused kirjud põlvsukad sobivad teile mõlemile väga hästi, kui vaid see maavillane nii kare poleks. Kuigi Elisabeti suust kaebeid ma ei kuulnud , siis tegelikult on need ikka üsna karedad, tänud mustrile ka üsna jäigad.

      Nende sukkadega tundsin ka vahel, et no ei allu mulle need vardad ja lõngad, pidin end pidevalt kontrollima ja mõlemaid põlvikuid enamv-vähem samaaegselt kuduma, et asi käest ei läheks. Ikka avastasin, et koon liiga tugevasti või siis unustan lõngajooksud hoopis laperdama. Kuid samal ajal kogesin ka erilist rõõmu, kui järjekordne mustrikord valmis sai ja Muhu naiste imeline värvitaju av .

      Delete
  4. Meeletult kaunid põlvsukad! Elisabet on vist ülimalt rahul - ega naljalt keegi teine tüdruk selliste sukkadega vastu ikka ei jaluta küll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta on rahul küll ja leppisime juba kokku, et kui need talle väikseseks jäävad, siis hoiame ikka alles.

      Delete
  5. Mul pole sõnu, need on lihtsalt imelised! Müts maha su ees.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui arvestada, kui võõras töö see mulle, kes ma tegelikult armastan üle kõige pehmest paksust lõngast kududa, siis olen ise ka ikka väga rahul. Aitäh!

      Delete
  6. Mina olen samuti sõnatu! Mul lihtsalt pole piisavalt sõnu, et neid kauneid sukki kiita ja Sinu suurt tööd... imelised!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, Ülle, neid põlvsukki võib ju vaadata ka kui kolme paari labakindaid:) Kood kindalsti sellised nagu niuhti valmis! Nii tore, et meeldivad!

      Delete
  7. Küll on Elisabet üks hästivarustatud noor daam! Lihtsalt imelised sukad! Ja üldse kogu komlpleks. Ma vaataks ka pikalt tänaval järele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiina, ega ma ju veel ei tea, kui palju ta neid kandma hakkab. Aga kui vaatasin, kui asjalikult ta neid peale jalast võtmist kokku voltis ja siis sahtlisse pani, endal just selline hästivarustatud tüdruku rahulolev naeratus näol, siis ... noh, seda tunnet ma mõistan:)

      Delete
    2. Nende sukkade kiitmiseks polegi sõnu, need on lihtsalt niiiiiiiiiiiiii imeilusad! Ma käiks vist päris järel kui selliseid tänaval näeksin, noh, et ikka täpsema

      Delete
    3. hehee, ma näen, et postituse lõpp on kaduma läinud :) "noh, et ikka täpsema pildi saaks :)" pidid seal lõpus olema.

      Delete
  8. Tõesti hullult ilusad! Lisaks kõigele muule meeldib mulle see, et need üle põlve käivad. Vahva! Ja tean hästi, kui vaevaline selliste pikkade lõngajooksude kudumine on... Supertöö. Mul on plaan sügiseks Muhu-teemalised säärised kududa. Mõtlesin 1,75 vardaga, aga tuleb vist ikka 1,5 võtta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Annelix!
      Mul on ka plaan 1,5 vardaid selliste tihedalt kirjatud põlvikute tegemiseks kasutada,või siis lihtsalt lõngajookse lõdvemana hoida.

      Delete
  9. Vot sellist sukka tahaks mina kiita ja kummardada!

    ReplyDelete
  10. Imeilusad sukad. Lihtsalt pole sõnu väärikalt kiitmiseks. :) Ühinen teistega. ;)

    ReplyDelete
  11. Küll on toredad, tõelised pilgupüüdjad!

    ReplyDelete
  12. WAU! Milline töö! Super- ma kujutan eredalt ette, kuidas Elisabeth aeglaselt läbi kohviku välisukse poole kõndis ja millist furoori kogu tema kostüüm tekitas;) Imeline!

    ReplyDelete
  13. Ahh....millised uhked sukad. Koher kindlasti hakkavd nad väga palju pilke püüdma. Tubli töö

    ReplyDelete
  14. Ühinen kiidukooriga, imelised põlvikud ja kogu outfit on kaunis.

    ReplyDelete
  15. No need sukad on ikka tõelised shedöövrid-pilgupüüdjad!!

    ReplyDelete
  16. Aitäh teile, te head!
    Pean vist hakkama tasapisi järgmise paari peale mõtlema, sest arvata on, et järgmiseks kevadeks on need sukad juba väikseks jäänud:)

    ReplyDelete
  17. Üliilusad sukad ja kummardus suure töö tegijale emale!
    Tüdruk võib tõesti uhkelt eputada nende kaunite sukkadega! :)

    ReplyDelete