Tuesday, March 12, 2013

Muhu roosa

Koon parasjagu kollaseid muhumustrilisi sõrmkindaid ja seekord otsisin välja oma kaks kera  kiperoosat lõnga, mis ma Silja Nõu käest sain. Kuidagi pole nagu raatsinud seda lõnga ära kududa, ikka olen hoidnud millegi erilise jaoks :)
Lõng ise on aga üsna kare ja tihedama-tugevama keeruga, kui tavaline 8/2, mida mul siin käepärast võtta. Üsna raske  on kokku kududa.  Kuid milline sära!

Pildistasin võrdluseks kaht roosat, ümmargune kera on kiperoosa.  Kas on vahet?  Fotol ehk mitte eriti, kuid tegelikkuses rodamiiniga värvitud õige kiperoosa lausa helendab.




Teine kera on roosa, mida olen kasutanud nii kampsuni, kui kinnaste kudumisel ja mis on täiesti kena roosa, ostnud olen seda Pronksi Lõngapoest, on vist Evilla lõng.

Et mul oli siin koipaanika,  siis kuumutasin oma villaseid lõngu  saunas ja viisin ööseks pakase kätte tuulduma. Õnneks oli nii, et koid minu lõnga sisse polnud veel jõudnud, küll aga oli mul kodus võõrast lõnga, mis oli ikka kenasti koipesasid täis. Peale seda tundus iga heinapebreke oma lõngades ka koivastsena. 

Siin pildil ongi näha  terve viht muhuroosat. Ilus.



Ja nüüd huvilistele teadmiseks.  Pilvelambad tellivad ehk suurema koguse rodamiini, kui on huvi, siis otse  neile teada anda. Sain selle info TuleLoo meililisti kaudu. Mida suurem huvi, seda kindlam on, et värvipulbrit tellitakse.


Muhu pink -  kiperoosa, an  intense shade of pink used in folk knitting and clothing from Muhu, Estonia.



 

7 comments:

  1. Replies
    1. On, tõesti,paned suvalised lõngavihid kokku ja nagu iseenesest moodustub imeliselt kokkusobiv palett. Imetlesin isegi :)

      Delete
  2. Too teine roosa Pronksi poest on Elotroi, arvan ma, värv on igatahes nende värvikaardi järgi tuttav:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võis olla küll nende oma, avastasingi, et mul veel ka kolmas variant sellist roosat kodus.

      Delete
  3. Rodamiinist kahjuks ei saa päris head muhu roosat, kuigi värv on vinge - rodamiinitoon on pisut liiga lilla, isegi väikeses konsentratsioonis. Kirjutasin blogisse pigema postituse.

    Kõike paremat,
    K.

    ReplyDelete
  4. Arvan, et ega mina ei suudaks küll õiget neooonroosat kodus värvida ei rodamiini ega millegi muuga:) Aga see lõng, mis mul on, no see on super! Kindlasti ei suuda ma ka pildistada sellist hullu roosat. Lugesin huviga värvimise kohta käivat postitust, väga huvitav. Need kaks rodamiiniga värvitud tumedat kera on ka heaks näiteks, et mis toonid välja tulevad, kui värvipulbriga liialdada. Ka kommentaarid olid põnevad, lugesin põnevusega.

    ReplyDelete