Thursday, March 7, 2013

Madli väike valge kleit

Kui kleidi Madlile teele panin, polnud ma tegelikult veel kindel, kas see talle selga sobib, kudusin ju  kordagi selga proovimata. Selline see sai. Ta küll rääkis, et pani kleidi kohe esimesel õhtul selga ja läks selles ühe näituse avamisele ja et kleit on väga armas ja eriline, aga ega ma enne kahtlustest vabaks ei saanud, kui täna hommikul sain need pildid.





Ja selle ka.



Enne kudumist polnud mul veel omalegi selge, milline  kleit täpselt peaks olema. Üks ja kõige peamine kriteerium oli aga see, et kleiti saaks tõepoolest tihti ja lihtsalt kanda, seega valisin tiheda nupulise mustri. Mustri leiab raamatust Haapsalu rätt leheküljelt 37.
Lisasin nuppudele veel tuure juurde, nii sain pinna veelgi tugevamaks, õrn parempidine passeosa rõhutab veelgi mustri tihedust.
Valmis kleidi pesin soojas vees ja kuivatasin laotatuna ilma venitamata, et kleit kandes enam eriti ei veniks ega kokku tõmbuks. Märjana venis pikaks-pikaks, kuivas aga selliseks mõnusalt kohevaks-tihedaks.
Kahju, et selja tagant pole pilti, seal on väike kinnis. Huvitav, kas Madli õmbles sinna nööbikese või sidus paela.

 

8 comments:

  1. Imeline kleit! Mulle see lihtne passeosa väga-väga meeldib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, aitäh Sulle arvamuse eest, nii hea on kuulda, mis su tööst arvatakse. Mulle ka tundus, et lihtne ja mustrita passe teeb kleidi elavamaks ja nagu armsamaks.

      Delete
  2. Ilus, õhkõrn, sobib väga Madlile. :) Kaunist naistepäeva. :)

    ReplyDelete
  3. Aitäh Monika ja AlleRaa :)

    ReplyDelete