Wednesday, March 20, 2013

Kevadine pööripäev

Kena kevadet!



Näis, kas koon veel enne sooja Elisabetile Muhu sukad valmis? :)  Kui lumi ja külm kestab veel maikuus, siis jõuan küll.

Kui laps mulle teatas, et nüüd on tal vaja ka Muhu kinnaste juurde ka samasuguseid villaseid põlvikuid ja kindlasti kohe, siis mul muidugi hakkas süda puhtast rõõmust kiiremini lööma.
Tegin talle Muisis nähtud Muhu sukkadest albumi, mida ta siis uuris ja peale seda oma värvi- ja mustrisoovid mulle teada andis. 

Kui ta oli ka kõiki neid üleni lilltikandiga kaetud sukki näinud, siis muidugi oli esimene soov ka selliseid saada, aga minu tikkimisoskusest jääb kahe ühesuguse põlviku tikkimiseks väheseks. Küll aga olen ma kunagi teinud sellise kevadise lauakatte.

Ülehomme algab ka Elisabeti lõpuks koolivaheaeg ja me sõidame koju.

Nii et veelkord kena kevadet ja ilusat pühadeootust!




 

13 comments:

  1. Oi kui ilusad sukad siit tulevad! Mitu silma vardal on?
    Ilusat kevadet Sulle ja veelkord õnne ka!!! :)

    ReplyDelete
  2. Eks ole:)
    Vardal tegelikult palju silmi pole, üles lõin 96 silmaga. Peale soonikut (16 cm) lisasin mõned, praegu vardal 26 silmust. Vardad küll 1,25, aga proovin lõdvemalt kududa, et väga puine ei saaks, muidu jalgapanemine üsna raske.
    Ja aitäh, kui mu sünnipäev satub olema kevade algusega samal päeval, on alati topeltmõnus päev:)

    ReplyDelete
  3. Sukad tulevad vahvad. Ei kraabi ega midagi, eksole ;)
    Sulle aga palju õnne veelkord, ja kevadet ka muidugi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei kraabi, kui tahtine on nii suur:)

      Delete
  4. Ooooo, siit on midagi ilusat tulemas!
    Ilusat kevadet (või peaks hoopis soovima, et külmad ilmad ikka püsiks?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaat siis, praegusel juhul võiks küll külma pidada:)

      Delete
  5. :) nii tore kui lastel on sellised soovid, eksole :) teevad ema ja teised ka rõõmsaks. Kena kevadet!

    ReplyDelete
  6. Kaunid sukad valmimas, jälle midagi põnevusega oodata! Kaunist kevadet!

    ReplyDelete
  7. Imeilusad sukad tulevad. Ilm ka soosib kiiret kudumist. :) Teie kandis lubatakse veel külma ja tuisku.
    Palju õnne ! Ja kena kevadet!

    ReplyDelete
  8. Oleme kodus Tallinnas ja kui kulm ikka on!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete