Saturday, February 2, 2013

Väike valge kleit

Väike valge kleit Madlile.

Kaetud üleni härmatisekristallidega. Nagu kristalliline härmatis sünnib vaid pakasega, sai ka see kleit, mis alustatud juba kevadel, valmis alles viimaste külmadega.

Saadan paki varsti teele ja kui tal kleit käes ja ka sobib, ehk tuleb lisaks mõni parem pilt ka:)



Lõng on Hobipunktist soetatud Haapsalu salli lõng.

Ka muster muidugi Haapsalu rätilt. Kudusin seekord 2,5 varrastel, pisut tihedamalt, kui ma tavaliselt koon.

Kui olin pildi ära teinud, hõljus sisse piibelehekleidis Elisabet, kes oli vesivärvidega oma juuksed õrnalt roheliseks tooninud ja teatas, et ta on Alice ja me võiksime katta teelaua:)  Mulle meeldis, kuidas ta oli oma kleiti väikese hõlmikuga täiendanud.



 

15 comments:

  1. Replies
    1. Aitäh Monika, mulle eriti meeldib, et olen küllalt tihedalt kududes kleidi ikkagi valmis saanud.

      Delete
  2. Armas kleit! Ega Elisabet endale sellist ei tellinud? :)

    ReplyDelete
  3. Oi, oi kui kaunis kleit!!! Jään huviga ootama pilte Madli seljas! Elisabet on vahva oma toredas kleidis ja oma mõnusate mõtetega :) Mõnusat tee joomist! Meie ka just lõpetasime nurmenukutee joomise ja šokolaadikoogi söömise.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan Triinu! Ajasid mulle peale sellise igatsuse nurmenukutee järele, lähen vaatan, kas on veel pisut purgipõhjas kuivatatud nurmenukke järgi.

      Delete
  4. No täitsa sõnatuks võtab!Ma olen kadedusest Elisabeti uue juukse-värvi!!:)Põnevusega ootan pilte omanikust see ilu üll... see muster jääb kleiti kuidagi imearmas ja põnev!?!Väga,väga,väga ilus!

    ReplyDelete
  5. Vau, lausa muinasjutuline postitus! Haldjalik härmatisekleit ja väike haldjas Elisabeth :)

    ReplyDelete
  6. Madli kleit on nii imeilus ja õrn. Mulle meeldib väga-väga, et passeosa on selline lhtne, aga et varrukate alguses on siiskik pisut härmatist. Jään ootama pilte omaniku seljas.

    ReplyDelete
  7. Ohh! Olen AlleRaaga nõus... haldjad, haldjad. :)

    ReplyDelete
  8. Tõesti, tänud heade sõnade eest:)

    ReplyDelete
  9. Õhkõrn ja armas!
    Nele/knitbuffet

    ReplyDelete
  10. Oh sa armastus, et üks kleit võib nii ilus olla justkui unenägu!

    ReplyDelete