Friday, February 22, 2013

Testisin sitsijaki lõiget, seepärast kangavalik juhuslik

"Käsitöö" kevadnumbris on sitsijaki lõiked. Sain paar päeva tagasi ajakirja kätte,  nii tore, ammu tahtsin proovida, aga lõiget polnud.
Madlil on kört olemas, seni on ta kandnud selle juurde õnnekombel teise ringi poest leitud  sitsipluusi, millel samuti poolpikad varrukad, pisike püstkrae ja punasel põhjal väike rõõmus lillemuster. Nüüd saan aga õige rõivatüki õmmelda.

Esimene katsetus. Suvaline kangas. 



Mõtlesin, et teen esialgu ühe proovitöö,sest ega ma eriti õmmeld ei oska ja sellepärast ka see rohelise põhjaga kangas, mis mul kodus olema juhtus. Et ei hakka kohe ilusat kangast raiskama ja mul pole veel ostetud ka. Kui valmis sai, siis tundus päris tore ja kui sobib, saab niisama kanda, kördi juurde õmblen ikka erksast riidest.

Homme lähen siis sitsiriiet otsima. Põnev:)

4 comments:

  1. See ongi nende jakkide puhul tore, et iga algajagi saab hakkama. Ma olen samasugune:) Kas Sa rinna kohal (kaelaaegu juures) nöörvolte ei proovinud? See kompenseerib rinna sissevõttude puudumise.

    ReplyDelete
  2. Just, mul on Moskvas kaasas vana käsimasin, sain sellega hakkama. Ja muidugi ei tulnud ma selle peale, et proovida nöörvolte, aitäh, see on hea nipp.

    Olen nüüd tagasi poetuurilt, käisin ühes vabriukupoes. Lubati pildistada ka:) Aga tõesti, punasepõhjalist kangast viimasel ajal ei taheta ja seepärast seda ka sortimendis eriti pole.Ühe ilusa bjassi (see oligi tegelikult ainus punase põhjal ja väiksese mustriga kogu poes)siiski sain ja siis veel ühe roosaka pisikeste lilledega voodilina. Nüüd sõidame Ivanovo firmapoodi, ehk on seal sitsi.

    ReplyDelete
  3. Huuh, kadedusest roheline:)
    Kihnu sitsijakk ei pea olema tingimata punasepõhjalisel kangal. Võib olla ka midagi heledat.

    ReplyDelete
  4. Kadedus on siinkohal täiesti asjakohane:)
    Kui ma nüüd oma ostetud kangatükke vaatan, saan aru, et sellest võib tõsiselt hoogu sattuda. Esimesel korral korralikult kõige tagasihoidlikum valik, see kõige lihtsam. Nüüd sain julgust juurde ka muude värvide-mustrite poole vaatamiseks peale punase-roosa-valgelilleliste. Aitäh!

    ReplyDelete