Sunday, November 11, 2012

Isadepäev!





Nüüd on meil issiga ühtemoodi triibulised sallid, oli Elisabet täna jalutama minnes rahul:)

Mõlemad sallid on kootud Drops Delight lõngast.


Isadepäeva kingitus issile oli sel aastal soe vest. Mina kudusin ja Elisabet aitas saladust hoida.


Nii issi, seisa nüüd ilusasti!


Kuidagi on nii läinud, et pole oma abikaasale vesti kudunudki.  Kampsuni kudusin viimati ka ... piinlik mõeldagi,  igatahes ikka liiga mitu aastat tagasi.  Lihtsalt on poest need kampsunid-vestid koju toodud.
Uurisin nii ääri-veeri, et kas oleks vaja üht villast vesti. Muidugi, kõlas vastus. Ja oligi kingituseidee olemas. Lihtne vest, mida saaks ka tööpäevadel pintsaku all kanda.

Lõnga valimine  käis hetkega. Sama kiiresti, kui hea mitu aastat tagasi Raasikul selle puna-pruuni lõnga riiulist kaalu peale tõstsin. Siiamaani polnud mul õiget mõtet tekkinud, mida sellest kududa.  Tundub, et tegin õige valiku.
Viht oli suur, 300 grammine ja vesti kudumisest jäi lõnga ülegi.  Number kolm varrastega kootult jääb  8/2 villane kudum parajalt pehme.



Aga täna oli ka uue mütsi sissekandmise päev. Mütsidega on ju nii, et neid võib olla kodus kasvõi sada tükki, meil vähemalt:)



Täna on meil imeilus sügiilm, suurem osa puid on oma lehed küll langetatud, aga kased on veel kaunilt kollased.





Kaskede taga paisatab kirik Nikitsiki Väravate juures,  kus  Puškin abiellus Natalja Gontšarovaga.





 
 
 
 
 
 
Toredat isadepäeva!

10 comments:

  1. Nii kaunid sallid ja vest! Delight on imeline lõng, mul ka see just varrastel sobivat mustrit leidmas;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh märkamast! Mulle ka väga hakkas meeldima Delight, ostsin nüüd kodus käies lausa kole eri tooni, tõsi, kõikidest teen samasugused lihtsad ripskoes sallid. Aga nii ilus lõng, et ega lihtne kude seda riku:

      Delete
  2. No see vest on lihtsalt fantastiline! Ma kannaks sellist ise hea meelega :P Mul on samast lõngast Pääsusaba juba varsti 3 aastat varrastel, tundub, et peab ära lõpetama - saaks ka nii ilusa värvikoosluse :) Ilusad fotod issist ja tütrest! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänan Kadri! Mu abikaasa on muidugi alati viisakalt nõus kõik selga panema, aga täna tal silm säras, ütles, et need värvid talle väga meeldivad. Mulle tundub, et olen kellegi blogis ka samades toonides Pääsusabasalli näinud,ilus sügisene, tuleks ikka ära lõpetada:)

      Delete
  3. Vest on väga ilus ja koos sallidega on väga kenad sügisesed toonid neil. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Eveli:) Neist lõngadest kudumine oli tõesti nagu värviteraapia.

      Delete
  4. Nii tore isadepäeva postitus!
    Ka mina pole oma mehele kudunud ühtki vesti siiani. Tegelikult olen mitmeid kordi pakkunud, et ma kooks ... Aga tema miskipärast ei taha, polevat vesti inimene. Viimase kampsuni kudusin ka tükk aega tagasi, peaks ikkagi asja käsile võtma.

    Sinu kootud vest on väga kaunis! Samamoodi toredad on sallid ja müts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Triinu, aitäh Sulle. No vaat, polegi ma erand siis:) Mind inspireeris selle vesti kudumine juba järgmist kavandam. Täna, kui ma nägin, kui rõõmsalt ja rahulikult ta oma uut vesti terve päev seljas hoidis, mõtlesin ma jälle, kui tagasihoidlikud om meie abikaasad. Oli viimane aeg talle omakootud kingitus teha.

      Delete
  5. Kaunid sügistoonides kudumid!

    ReplyDelete