Thursday, September 20, 2012

Pööratud piibelehekirjaga sall

Olen piibelehemustritest lihtsalt võlutud. Piibelehed on kevade lemmiklilled. Nüüd on see juba mitmes kudumine armsa mustriga.

Seda salli alustasin kodus, just enne Haapsalu Pitsipäeva, et promenaadil kooskudumisel pitssalli kududa oleks.



Piltidelt ehk ei paista, kuid seekordne sall on ilma äärepitsita. Kudumise käigus jõudsin arusaamisele, et  tahan just sellist salli, pikka (pikkus venitamisel 200 cm, peale nööpnõelte eelmaldamist 180 cm) ja pidulikku, kuid seekord ilma pitsääriseta.  Piibelehemuster ja lõng on traditsioonilised. Äärepitsi puudumine sobib mulle hetkel, just sellist õlakatet mul vaja ongi. Järgmine sall saab kindlasti ääristatud pitsiga.  Mine tea, ehk koon mäne aja pärast ka sellele sallise äärepitsi. Aga ega selle puudumine salli piibelehemustri ilu vähenda.








Kudusin Hobipunktist ostetud Haapsalu salli lõngaga. Vardanumber 3,25. Nupud, mis mul 11 kordsed, sõid lõnga tublisti. Lõnga kulus 140 grammi. Salli mõõdud 68x180.

19 comments:

  1. Väga ilus sall!
    Ja.. ma ei saa mainimata jätta, et mulle nt meeldib ilma ääreta versioon isegi rohkem. Muidu ikka vaatasin salle, et ilus käsitöö, aga ei tekkinud kiusatust. Aga praegu oli nagu nii teistmoodi üldmulje, et kohe pani mõtte liikuma - teeks endale (mingil hetkel.. :D ) ka, lõng ja raamatki olemas :P
    Veel kord - väga, väga kena!

    ReplyDelete
  2. Mulle ka väga meeldib, kaunis sall!!!

    ReplyDelete
  3. Aitäh Martaberta!

    Kairi, tänan:) Ilma äärepitsita salli on teinekord lihtsam sobitada. Aga et salli äär korrektne jääks, selleks nägin ikka omajagu vaeva, pitsiga salli on venitada ikka palju lihtsam:)

    ReplyDelete
  4. See muster on tõesti võrratu...aga eriti tahtsin ma esile tuua ja kiita neid mõnusaid pontsakaid nuppe! Sellistele iludustele peab küll suurema lõngakulu andeks andma:)

    ReplyDelete
  5. Jaa, selliseid pontsukesi raatsingi vaid seepärast teha, et endale jäävad:)

    ReplyDelete
  6. Ilus sall! Ja tõesti võib ju mõni ilma pitsita ka olla, ilus oma lihtsuses.

    ReplyDelete
  7. Aitäh, et meeldis!
    Oli tegelikult pisut kahtlusi, kas üldse mainidagi siin äärepitsi ärajätmist, et pole ikka nagu päris õige asi. Ka jääb nüüd salli kandes ära see tore Haapsalu ja Haapsalu salli tutvustamise rituaal. Õigemini ei jää ära, näidis on vaid poolik.

    ReplyDelete
  8. Imeilus sall! Mulle jäid ka kohe alguses nupud silma, mõtlesin veel, et kas sall on jämedamast lõngast kootud, et nupud nii ilusad pontsakad on. Aga et 11-kordsed, selle peale ei tulnudki.

    ReplyDelete
  9. Oih niiiii ilus ja armas! Ma ei saa aru kuidas sa nemad teed... imelist! (Mul on see raamat Haapsalu sallid aga pole veel lugenud..... see töö on nagu saladus mulle :))

    ReplyDelete
  10. Tänan Helen, koon Midara Micro lõngast. See 11 kordne nupp on mu väike kiiks:) Eks mulle esiti tundusid 5 ja 7 kordsed nupud ka kenad, aga kord sõrmedeta kinnaste kudumisel jäid need nagu liialt kõhnakesteks ja kudusin siis ümaramad nupud. Nii see külge jäi. Eks see üks hirmus lõnga raiskamine on:)

    Maahiska, ma ka muudkui vaatan oma salli ja see on tõesti nii ilus. Lihtsalt nii ilusad on need mustrid. Nagu kevadine metsaalune, valge maikellukeste vaip puude all. Aitäh Sulle!

    ReplyDelete
  11. Imekaunis! Ja mul on üks sall sellise piibelehe mustriga jätkuvalt pooleli....

    ReplyDelete
  12. Väga ilus sall. Mis sellest, et ilma pitsita. Nii on ka lihtne ja kaunis. Nupud armsalt pontsakad. :)

    ReplyDelete
  13. Nupud on tõesti imelised. Sellised mõnusalt jämmed! :)

    ReplyDelete
  14. See piibelehemuster on ikka minu lemmik!

    ReplyDelete