Friday, August 31, 2012

Värviline

Täna saab läbi see suvi. Kodust võtan kaasa selle kampsuni, astrite värvi kanarbikukareduse lõngaga kootud.






 Kudusin selle keebilaadse kampsuni Noro lõngast Flower Bed. Selle suure kampsuni jaoks kulus mul 450 grammi lõnga . Vardad võtsin seekord 3, 25 (kudusin  lühikeste puuvarrastega, tundusid nii õiged). Lõng on armas, kudusin seda mõnuga, tulemus .... sai selline pisut toretsev ja võimsalt värviline. 





Täna siis katsetasin oma kampsi ka asisemal moel, kui pika siidikleidi peal. Meil on ikka korralikult  külm sügisilm, igaks juhuks (no kõva tuul puhub) ma silmi lahti ei tee  ühegi pildi peal:) Noro on ikka väga meeldiv lõng, õues hoidis sooja nagu korralik jope.

14 comments:

  1. Kaunis kui augustikuu! Mulle meeldib, et oled nii mõnusalt laheda ja lohvaka kudumi teinud, hea sügisel- talvel kanda ning meenutada suvist aega Eestimaal!

    ReplyDelete
  2. Mõnus ja soe kampsun, värvid ka nii ilusad-ilusad...

    ReplyDelete
  3. Väga armas kampsun! Ja millised suurepärased värvid... :)))

    ReplyDelete
  4. Aitäh, et kiitsite! Olen juba oma Moskva-kodus ja nii nuuks on.
    Mõtlesin siin, et mul pole omal isegi mitte sokke üleminekuvärvidega lõngast ja ometi ma alati imetlen selliseid lõngu. No selle lõnga ostmine oli täitsa vahva, nii tahtsin teada, mis lõng sealt suure pooli pealt siis joooksma hakkab ... selline põnevuse tunne. Nüüd kudusin kohe suure ja laia kampsuni, värve ka laialt peal. Vahva!

    ReplyDelete
  5. Mõnusalt suur ja soe, külmad ju tulekul!

    ReplyDelete
  6. Mõtlesingi kududes sellele, siin on mul hilisügisest kevadise kuumalaineni pidevalt külm, hakkan seda kodus igapäevaselt kasutama. Ja lõnga kogu selle kampsi kudumiseks läks 450 grammi, nii suure asja kohta ikka väga vähe.

    ReplyDelete
  7. Oi oi oi ja ongi valmis,õnnitlused:)! Ikka väga uhke kudum millega sügisele vastu astuda!Sul on jah nagu pisut rohkem seda toretsevat roosat ja lillat tooni- päris sama lõng meil pole ja kulub teda tõesti vähe.Hästi soe ja siidine kamps-eriti pärast pesu:)

    ReplyDelete
  8. Kai, peale pesu puhkeb jah see lõng õide kogu oma ilus, kanarbikukaredus on vaid aimatav. Tead, kummaline on see, et ma tahaks nüüd veel teisi toone ka osta ja kududa-kududa..., lihtsalt lõnga varrastele põimida ja vaadata. Tahaks rohelisi toone ja hallikaid ja...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma aiman mis Su hinges toimub:)- sellel lõngal tundub olema võluvõime ennast korduvalt kätte võtma meelitada....:)

      Delete
    2. Ise ka imestan,et nii meeldib:)

      Delete
  9. Väga kaunid värvid ja ilus tulemus:)

    ReplyDelete
  10. Kui ma seda sinu ilusat kudumit vaatan, siis mul hakkab järjest rohkem kahju, et minu astrite seas, mis pidi olem ilus kirju segapakk, ei ole ühtegi sellist roosat tooni. Ainult kahvatud kollased ja mõned lillad. See lõng on tõesti vahvate värvidega.

    ReplyDelete
  11. Ah, kirju segapakk, see on selle lõnga kohta täpselt õige!
    Poolile nii kõvasti keritud, et ega täpselt aru ei saa, mis sealt siis ikka jooksma hakkab. Minu segapakist oli kaduma läinud kolm helesinist astrit:)Kudusin, sõlm. Kudusin edasi, tundus, et mõni värv nagu vahelt puudu. Kudusin edasi, sõlm. Jälle midagi puudu. Kui lõpuks jõudsin helesinise triibuni, olin lausa jahmunud, pea pool kampsi olin kudunud ilma siniseta. otsisin siis kahest järgmisest segapakist sinised juba ette üles ja paigitasin kolm sinist triipu seljale, kehaosale rohkem ei jagunudki. Sellised segapakid siis minul:)

    ReplyDelete