Monday, May 14, 2012

Niinekoor ja läikiv pronks

Uus puuvillane kudum Madlile sai robustne nagu puukoor. Pronksikarva läikiva lõngaga kootud triip aga meenutab turvist.





Jämedad, nr 6 vardad muutsid Steinbach Capri muidu ranget olemust ja polüesterlindilõng on lihtsalt vastupandamatult shikk.

Lisaks on see väga hea võimalus üksikuid lõngatokke omavahel kombineerides lõngakorvi ruumi teha.

Sellel topil on 75 silmust vardal ja varrukatele lisasin mõlemal pool 10 silmust. Helebeezi puuvillast lõnga kulus 2,5 50 grammist tokki, pruuni 1 tokk ja metallikut samuti vaid 1 tokk.


Loodan et Madli saadab ka mõne pildi, kui kudumi kätte saab, polegi talle veel selga proovida saanud.

4 comments:

  1. Replies
    1. Kas sai liiga maitsekas:) Loodan, et hõre kude sai Sinu jaoks piisavalt hõre!

      Delete
  2. Kena top tulevaseks suveks! Aga mis mõttes on Capri olemus range? Olen sellest kudunud, aga ei tea, milles selle rangus seisneb.

    ReplyDelete
  3. Anna, ma pole tükk aega peale sallide midagi teinud, hea käeharjutus:)
    Mulle on need paksud ja tugevad puuvillased lõngad tundunud ikka pisut nagu jäigad, eriti, kui kududa etiketil soovitatud varrastega. Kudum jääb ka raske. Mulle meeldivad sünteetikaga segatud puuvillalõngad isegi rohkem. Kuivavad kiiremini ja on kergemad.
    See top on aga Madlile mõeldes rõhutatult hõredalt kootud, Capri pole selleks üldse mitte hea lõng, oleks tahtnud hoopis puuvillast lindilõnga, mida mul käepärast polnud.

    ReplyDelete