Wednesday, May 23, 2012

179 grammi siidi

Haapsalu sall ja siidilõng.
Nagu üksik gardeeniaõis suudab lausa hullutavalt lõhnata nii hullutab mind ka siid.  Kuigi selle kera saamiseks leidsid oma lõpu tohutu hulk siidiröövikuid, kellest oleks ju võinud saada siidiliblikad, tunnen, et kui olen selle rombikirjaga Haapsalu salli valmis kudunud, siis olen ma väga õnnelik.




Ma ei tea, kus on toodetud see Pronksi Lõngapoest soetatud siidlõng.  Mina ostsin selle kera, sest mulle meeldis selle lõnga robustsus ja isegi kerge karedus, nagu mulle meeldivad ka karedad toorsiidist  kangad. Lõng on tuhm ja läiketa,  valmis kootud osa langeb raskelt ja kaunilt. Kuid kudumine ise edeneb erakordselt aeglaselt isegi minu kohta.
Mustriks valisin kuusega kuubikukirja ja no ei hakka pähe, pean ikka rida-realt järge ajama. Praeguseks on valmis umbes pool meetrit ja kuduma innustab väljas valitsev leitsak, tahaks juba õlgadel tunda siidi jahedust. Kui orgaaniline ja tervislik või siis mitte on siid, sellest võib pisut aimu saada näiteks siit. 



5 comments:

  1. Tõotab tulla väga kena sall ja veel millisest luksuslikust materjalist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ülle, mul ongi julgustust nii vaja, no mitte ei edene, hoolimata minu innukusest:)

      Delete
  2. Sellest tuleb kindlasti väga ilus sall, jään ootama :)

    ReplyDelete
  3. Ooooo! Ma kujatan kui mõnus ja luksuslik lõng! Ja sall tuleb super ilus ja mõnus õlgu paitav. :))

    ReplyDelete
  4. Pingutan, et iga päev pisutki kududa, mustergi hakkab tasapisi meelde jääma:)

    ReplyDelete