Friday, February 3, 2012

Tumeda ookri karva müts

Kaks päeva, kaks palmikutega mütsi ja kudumise ajal nende proovimine viis  tõdemuseni, et olen jõudnud vanuseni, kus valesti valitud müts muudab palju,  kuid rõõmsamaks  see  tõdemus just ei teinud.  Aja kulg on halastamatu:).  Proovisin siis järjest kõiki oma mütse ja riiulile paar tükki neid jäigi, ülejäänud praakisin välja.

Pooleliolevad kudumised peavad ootama, nüüd on hädasti vaja uut mütsi. Eile tegin esimese katse.

Lõngaks jällegi Abakhanist soetatud nimetu mohäär. Kudusin kahekordsest lõngast. Tunnistan, et ei suutnud vastu panna ja kudusin servaread ripskoes, silme ees imelise Inga Ilukuduja mütsid. Saigi pehme, samas hästi hoidev.  Koekirja valisin üpriski vanaaegse, viiest kokkukootud silmusest viie uue silmuse pusimine pole minu jaoks just tavaline, aga et tahtsin reljeefset pinda, siis tundus hea mõte seda proovida.










Tulemus siis selline.  Praegu mulle nagu isegi meeldib, ehk oleks võinud ühe mustrikorra jagu silmuseid rohkem olla.



7 comments:

  1. Väga lahe müts! Hea värv ja tegija muster. Olen ise ka just mütsilainel - jaanuris sündis neid 4, varsti hakkan näitama ka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, tõesti või, kohe nagu kergem hakkas:) Aga ega siin nalja pole, osa mütse lihtsalt ... ei sobigi enam.

      Delete
  2. Ilus müts! Usu või mitte...mul ei ole mütsi:) Olen teinud neid mitmeid-meitmeid...aga päris endale sobivat pole veel õnnestunud teha. Mu meelest mulle lihtsalt mütsid ei sobi...aga jätkan tegemist:) Võtan plaani järgmine teha ripsäärega.

    ReplyDelete
  3. Sa oled nii mõnusalt mütsilainel :)
    Väga- väga kaunis müts ja ripsiline äär meeldib mulle väga!

    ReplyDelete
  4. Ülle, siis on mul lootust, sest mütsikandmisharjumus on nii sisse kasvanud:.

    Tänan, Triinu!

    Ja tänan ka Ingat ripsilise serva tutvustamise eest.

    ReplyDelete
  5. Elegantne müts, väga hästi sobib kasukaga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub jah, et seekord läks õnneks, äitäh!

      Delete