Thursday, November 10, 2011

Punane barett

Lubasin teha mütsi. Punasest lõngast. Mina ostsin mohääri ja heegeldasin bareti.
Pabistan veidike, sest ma ei tea veel, kas saajale meeldib.  Kui ei, siis saan ise kanda, sest  juba  tunnen, et ilma punase baretita ma küll kõledal hilissügisel vastu ei pea.

Tänaseks on le beret rouge omanikul käes, sobibki tõesti superhästi!








Mõtlesin heegeldatud bareti sooniku vahelduseks kududa. Alustasingi soonikust, luues umbs 100 silmust ning jätkasin juba heegeldades. Nupuread vahelduvad poolsammastega. Lõng on Emmeby Kiddy, kulus kaks kera, panin nad kõrvuti jooksma. Seekord tahtsin eriti pehmet ja õrna mütsi, seega võtsin nr 4 heegelnõela.

Nii tahaks Mardilaadale:)

7 comments:

  1. Ah sa nuga kui ilus müts! See sobib Sulle nii hästi, pead vist omale jätma:)
    Ma tahaksin ka Mardilaadale minna, aga kuidagi pole võimalik:(

    ReplyDelete
  2. Ülle, seda ütles mu abikaasa ka:)
    Ah, peale minu veel mitteminejaid, no ehk saame minna järgmisel aastal!

    Heli

    ReplyDelete
  3. Mõnusa ja huvitava koepinnaga barett. Kui mu silm mind ei peta, siis seal on nuppude rida ja parempidine kude vaheldumisi? Igaljuhul näeb väga hea välja!

    ReplyDelete
  4. Tänan, ja nii on, rida poolsambaid, rida nuppe.
    Heli

    ReplyDelete
  5. Barett on niivõrd kaunis ja sobib Sulle imehästi!
    Jäta endale ;)
    Mardilaadale tahaks minagi, aga kahjuks ei õnnestu ...

    ReplyDelete
  6. Ooo, täpselt selline barett nagu ma endale teeksin! Eelmise postituse esimene pilt on väga ilus!

    ReplyDelete
  7. Oi, nüüd ootangi, et jõuluks koju saaks ja kohe lõngapoodi punast mohääri tooma:)
    Aitäh teile!

    Heli

    ReplyDelete