Thursday, October 27, 2011

Piibelehekirjaline

Piibelehemustrid on minu lemmikud.



Mu emal oli kunagi piibelehekirjaline sall, just sellise laiusega, et teatriskäimise mõõtu välja ei andnud,  selline ilus kitsas igapäevasall.
Just sellele sallile mõeldes kudusin tänapäevase lihtsa (Triinu sõnul romantilise ja luksusliku - aitäh Triinu!) kaelasoojendaja, millel pole otsa ega äärt. No tegelikult ots ikka on, aga äärt küll mitte:).






Hea talvine soojendaja. Ja ka kaunis aksessuaar.














12 comments:

  1. Väga kaunis kaelasoojendaja, milles on ühtviisi palju nii luksust kui romantikat! Imeline!

    ReplyDelete
  2. Tänan armsate sõnade eest! Kuigi ei tihanud ise seda välja öelda, mõtlen ometi samamoodi:)
    Heli

    ReplyDelete
  3. Väga ilus sall, tõesti ühtaegu luksuslik ja romantiline!

    ReplyDelete
  4. Imeline klassika,ka mina olen selle mustri ja kõigi ta modifikatsioonide poolt täiesti ära võlutud! Mis lõng see on?...tundub pehme ja toob mustri välja.

    ReplyDelete
  5. Väga kaunis! Piibelehemuster on üks ilusamaid :)

    ReplyDelete
  6. Tänan:)
    Ja lõng on Midara Micro. Olen nii vähese pitsikudumise kogemusega, aga nuppe oli küll väga mõnus kududa.
    heli

    ReplyDelete
  7. Kena! Eriti see, et see on rõngassall (või kuidas selliseid asju ametlikult nimetatakse), teeb asja huvitavamaks. Ühelt poolt on lõng peenike ja muster õrn, teiselt poolt on tänu konstruktsioonile koepinda hästi palju.

    ReplyDelete
  8. Anna, mind ka võlus salli kavandades just mõte, et koepind tuleb hoopis teisiti esile, kui seda mustrit traditsiooniliselt oleme harjunud nägema.
    Heli

    ReplyDelete
  9. Väga kaunis ja romantiline...imeliselt imeilus!!!

    ReplyDelete
  10. Jagan ka piibelehekirja vaimustust. Mulle väga meeldib selline uues kuues Haapsalu muster!

    ReplyDelete
  11. Tänan, heade sõnade eest. Piibelehemustrid toovad mu silme ette alati armsa Piibeleheneitsi, kõige armsama printsessi, keda lapsepõlves üldse ette oskasin kujutada.
    Heli

    ReplyDelete
  12. Piibelehe kiri on võrratu :)
    Väga ilus ja romantiline, lopsakas ja tänapäevane sall. :))

    ReplyDelete