Thursday, October 6, 2011

Kihnu kirjadega sõrmikud

Nüüd on sõrmed kootud, esimest korda kudusin kolmel vardal, kolme kahandusega. Lugesin, et Kihnu sõrmkindad on ka seepärast nii soojad, et sõrmed kootakse pikad.  Tahtsin selle kindapaariga pisutki ka päris õigete Kihnu kinnaste olemust enda jaoks nö lahti kududa, mis mul muidugi vaevalt et õnnestus. Imetlus Kihnu käsitöömeistrite töö vastu kasvas aga veelgi.






Madli, loodan, et Sulle ka meeldivad!




Lisan siia  pidti, kus kindad ka Madli käes näha:)



Olen kurb, viimasel ajal sain kommentaaride all  heade sõnade eest tänada vaid anonüümsena, nüüd ei ole ka see enam võimalik, olen siin, oma blogis soovimatu isik .  Samuti ei saa ma enam kuidagi ka paljudes teistes blogides toredaid ja inspireerivaid postitusi kommenteerida. Sestap tahangi siinsamas tänada vaatamise ja kaasaelamise eest!

15 comments:

  1. Oh ilusad ja nii kaunid ja... ! Eile otsin ka Kihnu mudel minu oma kindade jaoks, nagu mul ei ole mitte midagi olulisem tegemist :P Ja sokkid ka peaks tegema.

    ReplyDelete
  2. No super,olid ikka ootamist väärt küll!Väga väga ilusad ja kindlasti soojad...Tubli!

    ReplyDelete
  3. Küll on kaunid kindad! Vaatan ja imetlen!

    ReplyDelete
  4. Ja ongi valimis! Nii imeilusad!

    ReplyDelete
  5. Heli, need on imelised kindad!
    Mul on sama probleem, mis Sinulgi. Ei õnnestu paljudesse blogidesse kommentaare lisada. Kai imeline vest jäi kommenteerimata jne.

    ReplyDelete
  6. Väga ilusad kindad!
    Pistaksin need otsekohe omale kätte ja seoksin selle toreda lillerätiku ka pähe :) Sügis saaks kohe soojem ja rõõmsam!

    ReplyDelete
  7. Imeilusad kindad! Lapilised randmed on veel boonuseks muidu kirjatud ilu kõrval! Kommenteerimise kohta- äkki aitab, kui enda arvutist nö küpsised maha kustutad? Aeg-ajalt teeb Blogger lollusi, äkki mõni lollus jäi sinna küpsistesse kinni? Ja mul on aidanud see, kui enne teiste blogidesse piilumist käin enda blogi seadete lehel - siis ma olen bloggerisse sisse logitud ja kommenteerimisel enam eraldi sisse logima ei pea. Ehk leiad abi! :) Päikest!

    ReplyDelete
  8. Tänan, tänan! Ladusin täna oma viimesed kolm paari sõrmikud kõrvuti, pole midagi öelda, läheb juba paremini:)
    Ehk õnnestub ka siin.

    ReplyDelete
  9. Kadri, õnnestuski:) Aitäh! Kuigi oma nime alt veel mitte, üritan edasi.
    Heli

    ReplyDelete
  10. Need on imeilusad! Kindlasti kannan ma neid supertuusalt. Uustuus!

    ReplyDelete
  11. Supertuusalt, hea laps oled:) Elisabet aga katsub villast kinnast näpuotsaga ja siis puhub tükk aega valusale kohale peale.

    ReplyDelete
  12. Oi kui ilusad! Ma tahan ka! Kuna vardad said eile nö vabaks, siis peakski ise ka kohe proovima. Ainult et .. ma ei oska neid ilusaid randmeid teha :(

    ReplyDelete
  13. Tänan!
    Ka C. Halliku kultusraamatus Silmuskudumine on lapilise koe õpetus sees. Samuti võib googeldada sõna "entrelac" ja leiab mitmeidki õpetusi. Jõudu!

    ReplyDelete