Friday, October 28, 2011

Kassi käpajäljed udus

See kassikäpamustriline kudum peaks saama mu tütrele. Kuid kas pole ma mitte mööda käpajälgi  end sohu kudunud?




Nähtavasti kudusin neid käpajälgi nii hallis udus, et kui Madlile mõeldud nahkhiirevarrukatega kampsi peale niisutamist  laiali olin laotanud, siis tundus see mulle p i s u t nagu suur.

Kudusin seda õhkõrna kidmohääri nr 3 varrastega üsna vabalt ja ta ikka venis:) Oleks see armas Haapsalu sallimuster õlasalli kootud, siis oleksin praegu väga õnnelik, aga ...

Hea küll, olingi kavandnud avara kaelaava ja hõljuvate varrukatega kudumi, mis oleks mõnusalt kihilist riietumisstiili armastava Madli jaoks parajalt avar ja et sinna all no paar pluusikest ikka peaks mahtuma.
Arutlesin, et teen kõigepealt kaeluse valmis ja vaatan siis edasi. Kaeluse valmis saanud, mõtlesin, et vaatan tulemust mannekeeni peal ja nähtu  muutis mind pisut ärevaks ja viis mõtteni, et vaatan korraks enda peal (mohäär vastu katmata ihu on kummaline, aga on näha, et pole tegu just S suurusesega) ... 




ja praegu olen valmis kohe-kohe kaelaava üles harutama. Ülemise pildi pealtki juba  üsna hästi  näha, kui lõdvalt hoiab kolmnurkne kahandus. Ja hullemat tööd kudumise juures, kui mohäärlänga harutamine minu jaoks vist pole.
Aga milline saab uus kaelaava olema, seda veel ei teagi, eks harutamise käigus mõtlen:)

Nüüd, paar tundi hiljem on selge, et harutada tuleb. Palusin umbes Madli kasvu neiul kampsi proovida ja tõesti, kaelaava on liiga avar.  Teen ka kampsi uuesti märjaks ja seekord enam nii trimmi ei venita, saan XL mõõtu kudumi väiksemaks tagasi.

Loodan siis peagi valmis tööd näidata:)


Siin see siis ongi!




6 comments:

  1. Kahju, nii õrn ja ilus ja romantilise olemise ja nimega töö ju :(

    ReplyDelete
  2. Nii kahju, et pead tagasikäigu tegema.
    Armas ja õrn pits. Mul oli ka ülikoolipõlves sellise mustri ja suure kolmnurkse kaelusega kamps. Aga kudusin talle hästi laia kaeluseava, mis tegelikult muutis ava väiksemaks. Äkki aitab see ka Sinu kudumit?

    ReplyDelete
  3. Tiina, mul oli ka! Maavillasest lõngast ja tegelikult muster oli sirelilehekiri, aga no peaaegu sama:). Sain täna tütrega kokku, ta proovis selga ja leidsime, et kui kaelust muuta, saab asja. Lisaks kealaavale sai teise kuju ka kampsuni alläär. Harutamise asemel lõikasi ettevaatlikult selle lihtsalt küljest ära ja nüüd tuleb kudum hoopis teises stiilis.
    Heli

    ReplyDelete
  4. Nii armas värv - mulle just sellised toonid praegu meeldivad! Ootame lõpptulemuse ära!

    ReplyDelete
  5. Imearmas blogi sul:), ikka ma komistan läbi teiste blogide siia välja ja iga kord ma tõotn, et lisan su enda blogi listi.Jaksu sulle, imeilusad kasskäpa mustrid ja piibelehe muster on ka minu lemmik.Päikest Airi

    ReplyDelete