Saturday, September 3, 2011

Meenutus aastat 1995

Jälle on moes suured, piltidega kampsunid.
Kui nüüd hoolega kohvrites tuuseldada, ehk leiab ka eelmise laine ajal kootud intarsiakudumeid.
Kudusin neid ikka mitmeid, Madlile ikka, aga mõned ka teistele. Sellel pildil on üks neist.



Kudusin sel ajal Novitale uusi mudeleid. Sain kätte selle kudumi seenelõngad ja joonised ning kudusin suure osa esitükist valmis, kui selgus, et ühe puraviku juures olin segamini ajanud pruunid toonid. Harutada sellist tööd oli minu jaoks mõeldamatu (valet värvi olin kasutanud  üsna allservas), kudusin siis uue esitüki. 

Poolikust tööst sai kampsun Madlile. Seentest olin ikka nii isu täis saanud,  lõpuni ma seda seenemaali kududa ei tahtnud, kudusin  mingeid suvalisi triipe ja jätkasin valgega. Tuli siiski ilus kudum.

Selle seenekampsuni muster on ajakirjas Novita olemas, loodan, et ei eksi, kui pakun aastaks 1995. Sellest ajast  on Novitas eriliselt kauneid piltkampsunite mustreid.

Novita toimetuses on lahke rahvas. Kel huvi on, võib neile kirjutada, ehk  saadavad selle mustri. Nii sain ma mõned aastad tagasi uuesti kududa Nelja Tuule Mütsi, kirjutasin toimetusse ja mulle saadetigi tööjuhis.

Siin aga on üks internetist leitud moekudum, nii kaunis!



4 comments:

  1. Maalimine, ainult et lõngadega kududes viisil. :)

    ReplyDelete
  2. Just!
    Aga see segadus töö pahupoolel, oh:) Tõsi, kui kõik lõngaotsad lõpuks peidetud, siis on ka pahupoolt hea vaadata.

    Heli

    ReplyDelete
  3. See on nii ilus! Tõelised maalid! Tuleb meelde, et olen isegi selliseid taieseid kudunud. Ja õnneks pole ma harutaja-tüüp ning need on ka alles, võiks vahel vaadata ja nostalgitseda...

    ReplyDelete
  4. Otsi välja jah ja Sa võiks neist tuunida midagi, kuskil siin blogis on lugu pildiga kampsunist, millest sai Elisabeti kleit.
    Ise olen teinud ühest nö maalitud sviitri esitükist padjakatte, täitsa hea tuli välja.

    Heli

    ReplyDelete