Tuesday, July 26, 2011

Merel on palju värve

Lõunamaiselt lasuursinine, kargelt läbipaistev ja ka pea läbipaistmatu mustjashall, kus päike mõnel heledamal viirul sirada laseb.






See Madli uus tuunika sai  Kalaranna sadama vee värvi. Mõeldud küll soojendama kõlekülmi sügispäevi, aga ootamatult mõnus ka suveõhtul, üle mitme aja pisut jahedamal.



Imelihtne, aga pilkupüüdev kudum sai valmis päeva-paariga. Inspiratsioon leidsime suvisest Moda numbrist, kus artikkel noorest disainerist, juures tilluke foto umbes taolisest tuunikast, kootud küll kalavõrguna suurte silmustega ja mille passe hoopis mustast villasest kangast tundus olevat. Madli jäigi võrku ja nüüd on tal  esimene üleminekulõngast kootud ürp. Kalavõrgu asemel kudusin pisut asisemalt, kuid siiski pehmelt ja lõdvalt, passeosas aga vahetasin vardad pooel peenemate vastu.


Lõng on Katia firmalt, praegu tundub, et olen etiketid osavalt minema visanud. igatahes päris 100% villaga siin tegu pole, kuid parem ongi, muidu oleks liiga heie olnud. ostsin kolm tokki ja lubasin sellega hakkama saada.
Passet kududes tundus, et pean siiski lõnga juurde ostma, kui mitte Madli poleks teatanud, et asi kipub juba liiga korralikuks ja paluks kaelaava jätta ilma külgekootud traditsioonilise ääriseta. Tore, viimased 8 silmust kudusin maha juba kahekordse maavillasega ja valmis saigi. Kandja olemus sisse kootud.




Tore oli seda lõnga näppude alt läbi lasta ja üle pika aja midagi ka valmis saada. Sain täna hommikul üle kahe nädala ka oma arvutiga kokku ja olin nii rõõmus. Madli ja Tarmo olid ka nii head ja tegid mulle täna õhtul need fotod.
Lisaks jõudsin ma juba imetleda tuttavates käsitööblogides nii palju kaunist!

7 comments:

  1. Rõõm lugeda Sinu tegemistest üle väga hulga aja! Jah, too kleidike meeldis mullegi! Mul on sarnane kleit (aga mitte siiski väga) üleminekulõngast Regia Hand-Dye Effect, mis on sokilõng.

    ReplyDelete
  2. See võrk-kudum jäi mullegi silma :)Viimases Modas oli üldse palju huvitavaid mustreid jne.
    Ilus tuunika on Madlil! Mulle need üleminekutoonid ka väga meeldivad!

    ReplyDelete
  3. Oo, ilus tuunika! Mere ja vee värvid mulle meeldib ka, isa suremise pärast olen leidnud sinise :)

    Uus Moda peaks siis ostma, jah.....

    ReplyDelete
  4. Mul vanemate kodus on väga sarnane maal seinal (mis maal- värvid + kivimid- ei tunne tehnikat). Sinistele lainetustele (toonidele) sirab veepeegelduses kollane kuu.

    Mul puudub võrdlus ajakirjas presenteerituga, aga tuunika värvimängul on effekti!

    ReplyDelete
  5. Jaa, olen nii elevil ilusast Eestimaa suvest, et paar kudumist ootavad riiulil kurvalt lõpetamist.

    Anna, Sinu kleit on mul silme ees, nii elegantne.

    Triinu, Maahiska. Mul veel Modat koju ostetud polegi, aga ostan ka kindlasti.

    Nele, ajakirja fotol oli miinus-suuruses catwalk modellil umbes 16 number varrastega kootud kleidike, minu tõlgendus pole küll nii dramaatiline, aga kantav.
    Mind panigi kuduma see, et Madlile selline üleminekulõng meeldis.

    ReplyDelete
  6. Kaunis taas! Sellega on julgem sügisele vastu minna.

    ReplyDelete