Monday, May 16, 2011

Ma ei saa aru, mis siin toimub?:)




Kas  see on siis tõesti minu viimase aja kudumine?


Nii see on:) Elisabeti leemur sai sooja kampsu.



Viimasel ajal on mul kudumisega kuidagi kehvasti. Kavandan, alustan ... ei midagi. Võtsin varrastele Elisabeti jaoks õrna ja kerge kevadise ..... ei teagi veel, mis sellest tuleb. Kõik mu ideed tunnistatakse viletsateks ja minu katsed oma visiooni lapsele isuäratavks muuta on paraku jäänud katseteks.

Eile aga tekkis tal idee oma pisikesele sõbrakesele minu käest mõnus kampsik tellida.



Meeldis!




Ma ei saa aru, mis siin toimub! 
Elisabet käis issiga Riot vaatamas ja see ühe pisikese pätu repliik on nüüd meil kodus kasutusel söögi alla ja söögi peale.
Leemust tehtud fotosid vaadates tuli jälle meelde:)



8 comments:

  1. See on nüüd selline aeg ;) Aga kampsuke on ilus ja soe!

    ReplyDelete
  2. Hihihihihii :D

    Madli

    ReplyDelete
  3. Tundub jah, eks peab kuidagi selle raske aja üle elama:)
    Madli, naerad jah! Sinu uus kampsun ka ei edene, vaat nii. Karupükstest rääkimata...

    ReplyDelete
  4. Nii armas kampsik leemurile! Küll kudumishoog ka tagasi tuleb...sellised perioodid, kus miski ei edene, on vist kõikidel:)

    ReplyDelete
  5. Väga armas!
    Küll see hoog tagasi tuleb, ma alati kardan, et ei tule, aga kus ta pääseb :)

    ReplyDelete
  6. Ohhh, kohe nii kergem tunne on! Mõnel õhtul olen lausa tujutult oma kudumisriiuli poole vahtinud, midagi kätte võtnud ja jälle käest pannud. Pisikenegi tehtud tegu annab lootust.

    ReplyDelete
  7. nii pisike ja nii armas kampsunikene,
    see leemuritüdruk on ikka õnnega koos:)

    ....hetkel sobib siia ka minupoolne aus ülestunnistus: ma pole isegi silmi vardale saanud - vot nii hull on lugu:)

    ReplyDelete
  8. Mu kevadisest kudumist Elisabetile, kel nüüd vanust juba soliidsed üheksa aastat, sai sujuvalt kleidike mõnele kolmeaastasele tirtsule:) Hea, et niigi läks, keskpaika kudumist sai isu täis. Selline kevad siis:)

    ReplyDelete