Tuesday, April 5, 2011

Valgem kui lumi, haljam kui hein, punasem kui veri



Ehk toob punaste kinnaste kandmine maasikaaja lähemale:)



Seda imekaunist mustrit nägin möödunud aastal ühe tuttava maavillastel sõrmkinnastel ja panin kohe paberile, et kindlasti ka ise kasutada. Minu sõrmikud on edevast Novita Princess mohäärist, mida kahjuks enam ei toodeta. Vardad nr 2,5 on sellisele keskmisele mohäärile üpris sobivad.



Puna-punased siin sinisemast sinise mantli juures. Kahjuks pole minul sellist kaunist sametpalitut, palusin käemodelliks Kersti.




10 comments:

  1. Oh, punane! Ma tein täna hommikul 8 viltised munad :) punased, oranzit ja violetseid. Nendega tuleb tikitud lilled, siis kui nad kuivavad. Muhu lilled vaatasin netist, aga minu mudel on kül lihtsam.

    Lumi sulab, minu herb aed ilmus nähtavale! :)

    ReplyDelete
  2. Jaa, mulle tundus, et punane on praegu see õige värv.
    No näed. Ka Sinu aias on varsti kevad!
    Siin on meil kaitsva seina ääres tulbilehed mullast umbes 20 cm väljas.

    ReplyDelete
  3. Oh kui ilusad! Suviselt soojad kindad:)

    ReplyDelete
  4. Imeilusad ja loodame, et toovad sooja aja tõesti kiiremini kohale :)

    ReplyDelete
  5. Ma juba tunnnen maasikate lõhna! Punane on endiselt üks mu lemmikuid.Kaunid kaunid!

    ReplyDelete
  6. Värv on võrratu ..aga mulle meeldib et nad on sul võluvalt pika varrega!:)

    ReplyDelete
  7. Kindad on imeilusad!
    Ootan koos Sinuga maasikate aega, tuleks see ometi kiirem!

    ReplyDelete
  8. Kai, pikk vars on parim ja nagu näha ülemiselt pildilt, oleks võinud isegi pisut pikema kududa.
    Monika, aitäh ilusate sõnade eest!

    ReplyDelete
  9. maasikameelitamise kindad. Ah, see kõlab hästi. Ja kindad näevad ka väga "söödavad" välja ;=)

    ReplyDelete