Thursday, March 3, 2011

Pööratud paelad

Eile oli nii päikseline ilm, jalutasin pikalt, mütsiga juba palav. Aeg lubatud peapaelu kuduma hakata.







Kogusin kokku oma jämedamat sorti lõngad,  peale ühe kõik soetatud sekkaritest väga väikese raha eest.



Tunduski õige nendest retrolõngadest just peapaelad kududa.


Käisin prooviks tiiru linna peal ja mulle täitsa meeldis. Kõrvad ja kukal soojas. Ma muidugi jube külmavares ka, mida rohkem kihte ümber, seda mõnusam.                                                               


Kududes tekkis uusi ideid ja seega jätkan peapaela teemat. Praegu on varrastel  turban, need paelad viisid nagu iseenesest turbani kudumiseni:)

Hallile paelale kulus lõnga umbes 70 m ja vardad  võtsin 5,5. Kudusin lihtsat soonikut ja pööratud enne kokkuõmblemist.

Teise paela jaoks võtsin vardad 8 ja kudusin parempidise pinnana, pöörde tegin palmikuvõttega.


10 comments:

  1. Hea idee! :) Olen otsinud sellist mudelit mis minu juukseniga juhtus. See see on!

    ReplyDelete
  2. Need on vahva keeruga peapaelad. Ja keeru võib keerata kasvõi küljele, eks- olenevalt paela laiusest.

    ReplyDelete
  3. Mõnusad ja ilusad...kahjuks mina kannan mütsigi suht vähe, peapaelast rääkimata:(

    ReplyDelete
  4. Väga toredad peapaelad! Turbanit jään huviga ootama! Vastupidiselt Üllele, olen mina suur mütsikandja ;)

    ReplyDelete
  5. Tänan!
    Tore, et meeldisid:)
    Turbanilaadsed peapaelad on pisut mõnusamad peas, laup jääb vabaks. Ei hakanud Madli poolt juba kootud varianti läbi kuduma, sestap proovisin nõnda.
    See keeru küljele sättimine on hea mõte.
    Ülle, selliseid paelu võib kanda lihtsalt niisama, ilu pärast:)

    ReplyDelete
  6. Mulle meeldivad ka! Kunagi pea 20 aastat tagasi õmblesin kogemata ühe peapaela valesti kokku ja keerd tuli sisse, lahti harutada ei raatsinud ning hakkasin "keeruga" kandma, juhuslikult juhtunud asi seega. Sul aga nii planeeritud ja toredad! Nendega lausa lust kevadele vastu minna. MonikaM

    ReplyDelete
  7. Monika, juhuslikust apsakakst saab nii mõnigi kord alguse suurepärane idee. Mulle tundub, et keerd hoiab paela paremini peas ka.
    Mina 20 aastat tagasi peapaela ei kandnud, vaatasin ikka Kare Kauksi ja tundus, et peale tema ei sobi see kellelegi:)
    Aga nüüd... oh, oleks ma 20 aastat noorem!

    ReplyDelete
  8. Ohsaa!!! Prentendeeriksin sellisele hallile paelale... mmmmm mõnus.... :)Noo pane või talvise Vogue esikaanele!
    Madli

    ReplyDelete
  9. OK, saadan Sulle esimesel võimalusel ära! Elisabet tahab ka sellist, aga tumesinist. Mul oli veel turban plaanis, aga jällegi ... ei tulnud ühest tokist välja.

    ReplyDelete
  10. Väga hea mõte! See viimane pilt rätikuga on väga ilus, kaks hästi kokku sobivat kudumit.

    ReplyDelete