Wednesday, March 2, 2011

Pooleli

Need karupüksid jäävad  ootama järgmist talve. Lõng sai otsa ....  umbes põlvedeni jõudsin kududa.
Nüüd pole muud, kui saata keegi vaatama, kas Karnaluksis on veel Gedifra Shetland de Luxe helehalli (9216) lõnga.



Hakkasin neid pükse kuduma Madlile, kes kurtis hiljuti, et kintsud külmetavad. No ma raiskasin aega talle pika kampsi kudumisega ja ega meil juttu ei olnud, et tahaks nagu ka palmikutega sooje retuuse. Ise ma talle eriti peale ka ei käinud, sest hakata samal hooajal kolmandaid pikki villaseid pükse kuduma ....  lootsin vist, et talv saab märkamatult läbi. Aga muidugi seda ei juhtunud:)
Ja üks põhjus varraste järele haaramiseks oli veel see, et  keegi  tema tuttav  oli oma vanaemal palunud just  palmikutega karupüksid kududa, minu eelmiste järele. No selle peale ma lihtsalt pidin talle ka sellised lubama.


Tuhlasin lõngakotid läbi ja vot just see lõng tundus õige. Mulle meeldib, koostises on 50% villa, 25 beebialpakat ja 25% mohääri. Kududa on nii mõnus ja kuna olen sellest kudunud, teadsin, et hoiab hästi vormi ja on ka vastupidav lõng. Vardasoovitus on 4, mina võtsin  vardad 3,5.

Mul oli 5 tokki ja veel mõned tokilõpud. Kokku siis umbes 6 tokki. Ühes tokis on 115 m. Teadsin küll, et kuidagi ei tule välja, aga hakkasin ikka kuduma. Jalgratturipükste mõõtu nad praegu on. Küllap ma saan ka puuduolevad tokid.

2 comments:

  1. Lõng tundub tõesti äärmiselt sümpaatne. Väga kahju, et tokkidest ei jagunud ja püksid poolikud mõneks ajaks. Küllap on karupüksid tarvilikud ka järgmisel talvel ;)

    ReplyDelete
  2. On kahju jah, samas tunnen kergendust, et siiski oma lapsele ka need mõnusad püksid saab tehtud ... olgu siis järgmisel talvel hea võtta.

    ReplyDelete