Tuesday, March 1, 2011

Lemmikehted



Möödunud suvest  on sellised puupärlid mu lemmikud ja algavaks hooajaks tegin juurde erinevates värvides! Puumummude ja -klotsikeste lummuses olen hullult ja kuna keed on oma lihtsuses nii võluvad, siis ....  ei lõpetanud enne, kui mu ainus rull linast otsa sai :). Pärlid olid mul hangitud juba möödunud suvel. Nagu näha, neid on kohe igat masti ja värvi.

Juhend ilmus ajakirja Käsitöö 2010 sügisnumbris ja autoriks on Liana Roos.

Kõige armsamad aga on siiani ehete autori Liana Roosi enda tehtud kaks keed, mis ma temalt  mullu ostsin. Ühe kinkisin oma sõbratarile sünnipäevaks ja see on üle aastate kõige õnnestunum kingitus, mis mul on õnnestunud talle teha. Teine on puhlakapunane pärliuss, mille pilti ajakirjas võib näha.  See on lihtsalt selline ehe, mida pean iga päev nägema, ripub mul esikus seinal.

Ja Liana keed inspireerisid mind tegema neile lisaks ka kõrvaripatseid. Siin on üks paar möödunud suvest.




Madli pildistas.

6 comments:

  1. Võimas ja uhke kee, tahaks nii kaelas ka pilti näha:) Mulle väga meeldib ja mine tea, ehk peaks endalegi tegema...

    ReplyDelete
  2. Ja mis mulle veel väga sobib, need puust pärlid-kuubid on niii kerged. Aga kaelas pildid - ei tule kudagi välja, kord on lott lõua all, kord kortsud kõik näha:)
    Mina ostsin pärlid Helmehaldjast, nii huvi tekitamiseks...

    ReplyDelete
  3. Need toredad klots-helmed on väga meeleolukad!Mõistan täitsa Su lummuses olemist..:)

    ReplyDelete
  4. Heli...tellisingi pärlid ära:) Eks näis kuidas mul kee välja tuleb...

    ReplyDelete
  5. Ahaa, too pihlakapunane kee ongi ühe tuttava vesti naabruses selles ajakirjas:). Aga see Sinu tehtud kee on kuidagi väga rikkalik ja võluv! Paha ainult, et linane otsa sai.

    ReplyDelete
  6. Anna, hea, et otsa sai! Mul juba liialt palju neid. Jaa, sama kee on minu oma:)

    Ülle, tellisid kohe mitu erinevat värvi, eks ole, sest nii ilusad on kõik.

    Kai, lisaks keedele on mul ka kõrvaripatseid möödunud suvest, need on ka nii ilusad mu meelest.

    ReplyDelete