Friday, February 25, 2011

Vanast uus

Omaaegseid moehitte, pikki mustrilisi villaseid seelikuid mäletavad ehk mõnedki meist ;) Praegu võiks neid ju jälle kanda. Kui aga tundub, et kas teise ringi poest või ema riidekirstust leitud seelik on liiga pikk või ei sobi vöökoht, siis võiks ühest seelikust ju saada kleit. Peale sobivate lõngade otsimist ja kudumist võiks valmis saada umbes selline kleit.


Kaastöö ajakirja Käsitöö 2011 kevadnumbrile.

Autorid me mõlemad Iraga. Kuna tegin selle kleidi möödunud aastal talle, siis nüüd jäi ajakirja kaastöö tarvis Ira osaks üles lugeda kõik tööjuhise jaoks vajalikud silmused, kasvatused ja kahandused, kleidi pealt paberile panna juurdekootud osa muster - kõik see võttis aega  pea sama palju, kui minul omal ajal selle seeliku ümberdisainimine. Mina siit kaugel ainult panin kõik kokku!  Samuti pidi tema loobuma mõneks ajaks oma armsast (julgen nii öelda küll) kleidist. Aitäh Ira!

Ja kuigi ülistiilse modelli seljas on kleit tõesti väga vahva, siis Iralegi sobib  ülihästi. Siin on veel pilte:)


9 comments:

  1. See kleit paistis kohe silma, kui Käsitööd vaatasin. Minu meelest hästi õnnestunud foto.

    ReplyDelete
  2. Minule ka jäi see kleit meelde ajakirjas! Tekitas isu endale ka selline kududa!

    ReplyDelete
  3. Kui esimest korda lehekõlje lahti lõin, ahmisin lausa õhku, super. Imelise modelli ja fotograafi koostöö on nauditav igal fotol.

    Isu tekitamiseks saigi kirja pandud alustamiseks sobilike silmuste arv:) Kujutaks sellist kleiti vabalt ka muhu mustritega kirjatult ette.

    ReplyDelete
  4. Mulle ka jäi see ilus kleit kohe silma...väga uhke kleit!

    ReplyDelete
  5. See on nii ilus kleit! Nii ilusad pildid!Olen taas sõnatuks löödud! Monika

    ReplyDelete
  6. Väga kena kleit!!! Mulle meeldib see isegi Ira seljas rohkem, istub paremini ja näitab naiselikke vorme.
    Kahju ainult, et endale pole sellist villast seelikut näppu jäänud, tahaks ka nii väga taolist kleiti...

    ReplyDelete
  7. See on nii ilus kleit! Mulle ka! Aga peaks kõigepealt omandada kitsam vöökoht...? :D

    ReplyDelete
  8. Nii lahe asi. Kui ma ise eriti kleidikandja pole, siis sellise võiks lausa selga panna küll :D No saaks vaid nii hea figuuri ka boonusena kaasa :D

    ReplyDelete