Tuesday, February 22, 2011

Muhu mustrid

Proovitöö pisut suuremaks jõukatsumiseks Muhu mustritega:) Kootud täiesti valede varrastega, mistõttu jäi 8 mustrikorrast alles vaid 4.  Juba peale randmeosas tehtud kohandusi tundsin, et asi pole ikka see, kuid kudusin siiski selle paari lõpuni. Samuti venis randmeosa liiga pikaks, kuna mul polnud lihtsalt oidu, et see lühem kududa.  Nii ongi  kindad tänapäevaselt pika randmeosaga.
Aga ... juba homme saabub pakk, kus sees õiged, peened vardad. Muster ja lõng on juba välja valitud:)



Ma pole ammu-ammu kudunud kindaid maavillasest. Tõsi, möödunud talvel kandsin mõnuga ema kootud kirikindaid ja käed olid oi kui soojad.





Kui Jossu nägi ahvatlevalt avatud raamatut ja selle peal sooja kindapaari, sättis  kohemaid ennast otsustavalt kaadrisse ja keeldus lahkumast!



Kudusin Elotroi Liisu lõngast. Vardad siis nr 2 ja randmeosale lõin 72 silmust.


Kannatab kanda küll!

16 comments:

  1. Nii ilusad kindad ja just need värvid! Vaude
    Madli

    ReplyDelete
  2. Aitäh Madli! Kas pean Sulle põhivärviks võtma musta, või sobib hoopis see roostepunane?

    ReplyDelete
  3. Kaunid kindad, nende rõõmsad toonid muudavad päeva säravaks!

    ReplyDelete
  4. Väga ilusad ja säravate värvidega kindad.Ja seda, mis nii ega naa ei tohiks olla näed ja tead muidugi ainult sina. Mina näen ainult ilu ja imetlen sinu kannatust (peenikesd vardad ja muster).

    ReplyDelete
  5. roostepunane paluks :)!
    Madli

    ReplyDelete
  6. Aga suur aitäh kiitmast, tulin just linna pealt oma uute kinnastega, nii hea tunne oli. Tundsin kohe, et mu kindad püüdsid pilke:))

    ReplyDelete
  7. No just..kõik on juba öeldud aga kordan siiski- Super värvid-imeilus kindapaar!

    ReplyDelete
  8. Nii ilusad! Pole üldse tähtis, kui jäme see varras parasjagu olnud on, tulemus on ikka imeilus!!!

    ReplyDelete
  9. Väga, väga ilusad kindad ja austus kannatlikkuse eest! Ma oleksin ka neid tänava peal vaatama jäänud :)
    Küsimus on mul ka, kust õnnestub sul nii ilusate värvidega lõngu leida?

    ReplyDelete
  10. Oi! Minu lemmikkindad Muhu raamatust, tahtsin ka just neid kududa kunagi... ükskord... tulevikus...

    ReplyDelete
  11. Jaa, Muhu naised juba oskasid värve ja mustreid kokku seada!
    Aga lõngad - mul oli möödunud kevadel vaja ju 300 netijuhtme tegemiseks villast lõnga. Otsisin siit-sealt, lõpuks leidsin firma Elotroi lao, kust sain ära osta kõiksugu kogunenud ülejäägid poolide peal ja ka vihis lõnga leidsin ilusat. Nüüd olengi seal käima jäänud. Minu meelest on seal Läti lõng. Viimati detsembris leidsin sama firma (loodan et ei eiksi) roosa lõnga Pronksi lõngapoest Viru tänaval. Ja muidugi on mul Raasiku lõnga, mis on samuti ju selline peenem ja õrnem. Mul on ka kaks kera seda päris muhu roosat, aga seda hoian veel mõneks eriliseks puhuks, selle sain tutvuse kaudu:)

    ReplyDelete
  12. Vaatamata viperustele on imeilusad ju ikka... ja millised värvid!

    ReplyDelete
  13. Nii nunnud ja värvid on väga ilusad, nagu päris. Ira

    ReplyDelete
  14. Mul on niii hea meel, et kindad meeldisid ja koome siis neid imelisi mustreid ja värve!

    ReplyDelete
  15. Imeilusad kindad! Armsad värvid ja tore muster. :)

    ReplyDelete