Thursday, February 10, 2011

Lihtne triibuline

Koguneb. Üksikuid lõngatokke. Ja ühel hetkel tunned, et õige hetk on käes. Seekord tabas mind äratundmine, vaadates Marc Jacobsi 2010 sügiskollektsioonist üht ülisuurt triibulist tuunikat. Just selliseid värve oli ka minu lõngakirstus. Ja oma tütrele  kudusingi sarnase ülilihtsa, aga efektse  ürbi.



Madli saab selle lähipäevail kätte. Loodan, et talle meeldib. Piltide eest aga olen tänulik Egele, kes lahkelt oli nõus pakase käes poseerima ja täiendas komplekti omalt poolt veel luksusliku rätikuga.



Kudusin kokku üsna erinevaid lõngu, nii pehmet angoorat, halli sokilõnga, tundmatut helepunast ja must triip varrukal sai maavillasest, sest pehme angooramust sai lihtsalt otsa. Nii et kui mitte see üksik triip maavillast, siis on kampsun nii pehme, et lausa paitab nahka. Erinevad lõngad kudusin kokku nr 4 varrastega.


Oleks mul sarnaseid ja omavahel sobivaid lõngu rohkem võtta, oleksin lisanud veidi nii pikkust kui laiust. Praegu aga olen õnnelik, et sain oma lõngakuhja vähemaks kududa! 


12 comments:

  1. Mulle nii meeldivad need lõngatokkide ärakasutamise projektid. Sul on väga mõnus triibuline kampsun välja tulnud!

    ReplyDelete
  2. Oled kudunud väga armsa triibulise soojendaja! Rõõmus ja kindlasti kandjale väga meelepärane! Mul ka igasuguseid lõngajuppe järgi, peaksin midagi nendega tegema. Esialgu siiski vaja veel mõned muud kudumised ära kududa.

    ReplyDelete
  3. Tänan!!!
    Lausa nautisin vana hea tegumoega kampsi kudumist:) Madli otsib kaltsukatest ka taolisi, sobib talle loodetavasti.

    ReplyDelete
  4. Nii vahva kampsun lõngajääkidest! Ma tegelen praegu sarnase projektiga...s.t. vähendan jääke:)

    ReplyDelete
  5. Ülle, kui ma Su pontshot nägin, siis oligi äratundmisrõõmu!

    ReplyDelete
  6. Nii vahva rõõmus triibuline! Said suure hulga üksikuid tokke kasulikult ära kasutada. Mina mõtlen siin ikka ühele diivanitekile,ka sellisele triibulisele, igat lõnga kooks nii palju kui teda jagub. Mul puuduvad siiani ühed korralikud pikad ringvardad!

    ReplyDelete
  7. Väga tubli tegemine! Mulle meeldivad ka nutikad jääkide kasutamised, see on nii ÕIGE mõtlemine. Olge tublid ja ikka KÄSITÖÖlainel!
    MonikaM

    ReplyDelete
  8. Lemmi, tänan ja nii põnev oleks Sinu ideed teokstehtuna näha:)

    Tere Monika! Ikka lainetes.

    ReplyDelete
  9. Kas sa võit ette kujuttada et ma kudusin nüüd liiga suured püksid vanadest lõngadest: need mahuvad minu äiale parem kui hästi! :D Ja ta on tõesti suur! Aga ta ei meeldi värvid roosa ja valge....

    ReplyDelete
  10. Mis Sa räägid:D!!, kuidas see juhtus. Kujutan ette küll, et Sinu äi ei taha roosade triipudega pükse! Aga... Sa pane need püksid pesumasinasse ja pese kuuma veega väiksemaks, siis saad viltpüksid.

    ReplyDelete
  11. Väga nutikas lahendus! Minu jaoks on mitme värvi kombineerimine üsna vaevaline (mäletad mitmevärvilise mohääritopi lugu?). Aga teiste seljas meeldivad mulle sellised triibilised kudumid isegi väga. Kindlasti on tütrel hea meel!

    ReplyDelete
  12. Oi, hea idee, tänan Heli! :) Ma ei tea kuidas siin nii juhtus, ma ainult kudusin ja kudusin......:P

    ReplyDelete