Wednesday, February 23, 2011

Lihtne triibuline vol 2


Sain tütre käest toredaid pilte talle kootud triibukampsunist! Niisugune minikleidi mõõtu kudum paksude sukkpükste peal kandmiseks on nii temalik, et ma julgesin ilma mõõtmisteja ja proovimiseta talle selle valmis teha. Ainus, millega ma siiski rahul pole, on varrukate must triip, see oleks pidanud saama sama lai, kui kehaosal, kuid must pehme lõng sai otsa ja maavillasest ei tahtnud nii laia triipu kududa. Pigem oleksin võinud selle kitsa triibu hoopis tegemata jätta.



Ja mu meelest saigi talle õige asi!



Aga kuna siin ekslikult pidasin Madli kootud peapaela poevärgiks, siis saatis ta mulle ka selle toreda foto:)
No need on tema  tehtud küll. Mulle väga meeldivad.


                                                            Kaunist pidupäeva!

6 comments:

  1. Mind ei häiri käiste musta triibu jämedus üldse. Pigem on selline tunne nagu mustast osast ülevale jääv osa oleks õige pisut puhvis. Mulle see just meeldib ;) Punane jällegi paneb kudumi elama ja pildid on vahvad!

    ReplyDelete
  2. Ei saa korraga kirjutatud ...
    Rõõmsat vabariigi sünnipäeva samuti!

    ReplyDelete
  3. Triinu võttis mul sõnad suust:) Tahtsin just sama öelda, et mind see must triip küll ei häiri, väga hästi sobib.
    Ilusat pidupäeva!

    ReplyDelete
  4. Eks ikka tegija silm on kõige suurem kriitik. Ma enne seda varruka erinevust ei märganudki, kui alles teksti läbi lugedes. Vinge näeb välja seljas! Toredat homset aastapäeva!

    ReplyDelete
  5. Enam ei vaata seda varruka musta triipu vingus ninaga:) Aitäh!

    ReplyDelete
  6. Minu arvates on ka triip täiesti omal kohal. Head vabariigi aastapäeva!

    ReplyDelete