Monday, February 21, 2011

Kevad hinges

Et Madli kaotas oma halli lehebareti ja soovis uut sama mustriga, siis kudusin talle viimasel talvepuhkuse kodusoldud õhtul uue. Seekord kahekordsest väljamaa villasest lõngast, et ikka soojem saaks.



Samuti tahtis ta peapaela. Peapaela, keset kohutavalt külma talve. Loomulikult ma keeldusin! Ise vaikselt mõtlesin, et no märtsis võiks ju sellise valmis kududa ja kodu poole saata. Märts hakkab kätte jõudma, õues aga endiselt kole pakane. Aega veel on selle kevadise nipstükiga, eks ole. No nii mõtlesin mina, mitte aga Madlike. Tema läks ja ostis omale peapaela. Sellise!!

Siin tuleb lool ootamatu pööre!!! 
Vaata kommentaare!

Vot nii on lood, ta ise kudus.  Anna andeks Madli, ma olin juba unustanud, et kui Sa midagi ikka väga tahad, siis Sa selle ka saad:) Aga koo siis mulle ka, see peapael on tõesti lahe!
Kirjuta ka, mis lõngast kudusid ja mis varrastega?




No nüüd jääb kudumise vaev ja rõõm ära. Või peaks ehk endalegi sellise punuma ...

Viimane täiendus.
Madli kudus oma peapaela Nuovo Irlanda paksust 100% meriinolõngast ja nr 6 bambusvarrastega.




14 comments:

  1. See ei ole ostetud, vaid ikka minu enda tehtud peapael :)

    Madli

    ReplyDelete
  2. Ja praegu valmib valge pael ka, kuigi ega neid tõepoolest sel aastaajal kanda ei saa ;)

    Madli

    ReplyDelete
  3. Oh Sind Madlike, Sa ise kudusid!!!! Oled armas:))

    ReplyDelete
  4. :) aitäh, kudumine on ju nakkav :)

    Madli

    ReplyDelete
  5. Haahaaaahaa..väga põnev jutustus!:)
    Aga müts ja peapael on ilusad!Küll ka sobiv ilm peapaela kandmiseks saabub!

    ReplyDelete
  6. Jaa ... läksin ikka täiega alt! Plaanis oli poevärki maha teha:)

    ReplyDelete
  7. Väga vahva jutt:)
    Peapael on väga vahva ja müts meeldib mulle ka...endiselt!

    P.S. Panin südame alles reedel posti, ei saanud varem mindud...

    ReplyDelete
  8. Väga meeleolukas lugu :D
    Aga müts ja pael on ilusad ;)

    ReplyDelete
  9. Lõngaks oli Nuovo Irlanda 100% meriinovill ja varrasteks olid lahedad bambud vardad number 6 ;)

    Madli

    ReplyDelete
  10. Bambus ikka :) Aga see lõng on tõeline hitt, pehme ja vetruv ning popilt paks, proovige!
    Koon siis sinulegi rõõmuga...

    Madli

    ReplyDelete
  11. Väga armas lugu ja ega need soojemad ilmad siis ka tulemata jää!

    ReplyDelete
  12. Aitäh Teile!
    Eile õhtul lõpetas Astrid Kannel AK sõnadega - kallistage oma lapsi...

    ReplyDelete
  13. Tere! postitusest on küll tükk aega möödas, ent kuna mulle väga meeldib Madli tehtud peapael - äkki oskate algajat kudujat veidi rohkem juhendada või ehk leidub mõni link õpetusele:) aitäh ette!

    ReplyDelete