Tuesday, January 25, 2011

Nelja Tuule Müts

Mu armas abikaasa tegi täna minu uuest mütsist paar fotot ja mõtlesin, et miks mitte võtta pildile ka tema Nelja Tuule Müts.



Pole hullu, pildistamine hakkab meeldima.



Või siiski mitte:)


Kudusin selle mütsi juba aastat pea 10 tagasi, aga siiani kannab. Õigemini oli meil mõlemil sellised, teine oli teistes värvides ja juba ära peetud.
Et tegu soome ajakirjast Novita leitud juhendiga, siis kudusin ka soomlaste 7 Veljesta lõngast.
Tegu on väga sooja mütsiga, sakiline osa on topelt, tõeline laplase müts.

Olen ka kolmanda mütsi sama juhendi järgi kudunud. Selle sai omale mõni aasta tagasi tuttav proua, kellel tihti talvel asja Lapimaale.  Olin rõõmuga nõus talle sellist peakatet kuduma, aga ammu enam polnud mul alles toonast ajakirja. Mäletasin, et nelja nurgaga müts oli kunagise talvenumbri kaanefotol kauni blondi modelli peas ja aasta võis olla 1990-1992. Saatsin siis Novita toimetusse meili ja nad olid nii kenad ning saatsid mulle skännitud kaanefoto ja tööjuhise.


Väikese mütsipaanika (ei olnud enam ühtki halli mütsi pähe panna) tulemusena heegeldasin endale kahekordsest mohäärist mütsi ja enne pidama ei saanud, kui mütsile veel ka võimsa õie:)



No õis sai ikka väga toekas. Aga et ka müts kahekordsest mohäärist (soomalste Novita Princess mohäär), siis tegin seekord nii.
Ilma õieta müts oleks muidugi maitsekam ja puha, kuid millegipärast lihtsalt peab mul viimastel aastatel mütsi peal lill olema.




13 comments:

  1. Nelja Tuule Müts on väga vahva! Ja modell sai oma osaga ju igati kenasti toime ;)
    Sinu uus müts on just selline nagu Sulle sobib ja lill peab seal tõesti olema! Nii hästi sobib!

    ReplyDelete
  2. Väga vahvad mütsid! Nelja Tuule Müts on põnev ja julge lahendusega, Su kaasa kannab seda väga hästi välja.
    Hall müts on uhke ja see lill teeb mütsi veelgi kaunimaks, sobib hästi!

    ReplyDelete
  3. Triinu ja Ülle, aitäh armsate sõnade eest! Mulle endale meeldib samuti, millise rahuga ta oma tutimütsi kannab:)

    ReplyDelete
  4. Mulle tundub, et ilma lilleta oleks see müts suvaline...vabandust, aga pott. Nii on sellel iseloomu ja ilu :)
    egater

    ReplyDelete
  5. Ilusad mütsid :) Kas sinu mehel on neljä tuule juuksed ka? Minu abikaasal on igal hommikul xD

    Ja lilled peab olema iga pool! :)

    ReplyDelete
  6. Nii mõnusad mütsid! Eriti vahva on Nelja Tuule Müts!

    ReplyDelete
  7. Tänan, nii tore oli lugeda te kommentaare!Viimaste päevade kurikuulsad mütsidraamad on mulle vist kehvasti mõjunud, ei tihka enam lillegi mütsi külge panna:) Lill jääb!

    ReplyDelete
  8. Väga mõnusad mütsid. Mõlemad on väga erilised. Sinu omale jätaksin kindlasti lille külge, ilma oleks hoopis igavam.

    ReplyDelete
  9. Minu arust sobib just see toekas lill mütsi juurde, eriti kui kasukat kannad. Nelja Tuule müts ei näe sugugu nii välja, et see 10 aastat vana on, aga sobib kandjale väga hästi.

    ReplyDelete
  10. Nelja Tuule müts on vahva,aga Su hall on võrratu,lillega kohe imearmas!

    ReplyDelete
  11. Väga ilusad mütsid! Ning lill hallil mütsil on superilus ning pani i-le ilusa täpi!

    ReplyDelete
  12. Väga kenad mütsid! Mehe oma on nii kelmikas:))

    ReplyDelete