Monday, December 27, 2010

Vaiksed pühad

Triibujuhtmete keerutamisest järelejäänud lõngaotsakesed soojendavad mu jõululilli ja ka väike kaktus sai piduliku lõngapõhu sisse peidetud.



Kaunist ja rahulikku pühadeaega ma ootasin ja sellised need möödunud päevad olidki. Kuigi elan linnas, on tunne, et olen talvevaheajaks maale saadetud. Nii muutunud on linnamaastikud. Ilus.

Sel aastal unistasin ka jõululõhnadest juba ammu. Piparkoogid, hüatsindid, mandriinid ja ahjusoe shokolaadikook. Nende lõhna tundsin juba enne kojujõudmist. 




Ja

7 comments:

  1. Vahvad kaunistused lilledel :)
    Tore, et jõulud olid Sinu jaoks just sellised nagu soovisid! Rõõmsat aastalõppu!

    ReplyDelete
  2. Tore idee! Lilledel ka nüüd talverüü :)

    ReplyDelete
  3. Tore et pühad Sul möödusid just selliselt kui soov oli:!Nüüd jääb Sulle veel soovida Uusaasta vastuvõttu,just sellist,nagu süda ihkab!!

    ReplyDelete
  4. Ilusat ja rahulikku aastalõppu! Kuigi need villased lillepotid oli mu viimase aja pea ainus loov kätetöö, siis annan endale aru, et vahel ongi vaja aeg lihtsalt maha võtta:)

    ReplyDelete
  5. Ilusaid pühi minugi poolt! Nii tore oli lugeda, et Su jõulud olid täpselt sellised nagu tahtsid.

    ReplyDelete
  6. Ilusat uut aastat teile ja teie perele! Minu jõulud oli lärmakas ja elav, sest kodus oli 12 inimest ja 5 kassi...:D

    ReplyDelete
  7. Ilusat, õnnelikku ja tegusat uut aastat!

    ReplyDelete