Monday, November 22, 2010

Triibulised tornid

Selmet mõnusalt tugitoolis kudumist nautida, on mul näpud villis:) Punusin kolmkümmend joonepirrukest-netijuhet.


Sain oma maavillase varusid tuulutada.








Vaja veel nelikümmend viis keerutada. Piltidele sättisin minu jaoks uusi triibustikke. Et lubasin endale, et kaht sarnast triibustikku esimese kolmekümne viie juhtme juures ei kasuta,  on mu laastukorv sellist värvirõõmu täis, et ... :)




Täna olen ka seepärast õnnelik, et nüüd ei pea enam fotokaid laenama ja tuttavaid tüütama, vaid pildistan oma fotokaga ja just siis, kui isu tuleb:)





12 comments:

  1. Ongi päris head tornid ! :) Kas sa võiksid mulle ka villased juhtimed teha? Annaksin kingituseks mu sõbrale!

    ReplyDelete
  2. Taas nii kaunid ja värviküllased triibustikud! Väga uhked tornid! Tore, et nüüd igal ajal pildistada saad :)

    ReplyDelete
  3. Minu õnnitlused värske fotoka puhul...triibud on võrratud!!!:)

    ReplyDelete
  4. Elagu uus fotkas :D

    Madli

    ReplyDelete
  5. Ja superilusad fotod on!

    Madli

    ReplyDelete
  6. Rõõmuga võtan õnnitlused vastu :)) Aitähhh!

    ReplyDelete
  7. Väga ilusad tornid! Õnnesoovid fotoka puhul!

    ReplyDelete
  8. Hirmus tubli oled!
    Need triibustikud on ikka vahvad- vaata palju tahad, ikka on toredad. Tegelikult peakski iga kasutaja kohe mitu juhet ostma, nii on veel ägedam ja kirevam! ;-))

    ReplyDelete
  9. Heli, mulle meeldib soomlased rahvarõivade värvid... kuidas me teeme?

    ReplyDelete
  10. Tänan, soe tunne on lugeda! Sain täna veel toredat tagasisidet, Makedoonia IT minitrile oli väga meeldinud:), neid juhtmeid on ju mööda ilma laiali ja kõigile toovad naeratuse näole:)

    ReplyDelete