Monday, November 15, 2010

Kaastöö ajakirjale Käsitöö

Oh, täna sain lõpuks ometi Tallinnast ajakirja Käsitöö talvenumbri! Kui kaunis number jälle.

Olin juba küll ajakirja kaasautorite Anna, Inga Ilukuduja ja Ruthi blogides näinud nende kauneid kudumeid, kuid pole ju midagi mõnusamat, kui oma vastsaadud ajakirja ja tassi kohviga tugitooli vajuda.
Kui imeilusad modellid! Palju huvitavat lugemist. Ootasin jälle  Juulika Roosi ja Liis Luhamaa Villast lõngani artiklisarja lugu. Hinge läks lugu puuetega noorte loometegevusest. Hiiu kuubede lood olid äärmiselt põnevad ja fotod nende juures nii lahedad! Portreelugu Ellen Hansenist.
Imetlesin ikka ja jälle kauneid fotosid. Ma pole suurem õmbleja, kuid igal juhul suur suure naise kleidiseeria fänn!!!! No see kleit oli ikka eri lahe. Tõsiselt. Tahaksin endale ka sellist, kui  paganama vanus seda välja võimaldaks kanda.
Ja mulle väga meeldib, et autorid ise oma loomingut esitlevad.
Anu Kaelussoo loomingust tehtud fotoseeriad on ka nii nauditavad.
Oh, ma ei saa ju siis tervet ajakirja leht-lehelt refereerida .... kuigi tahaks.
Palju ilusaid ideid!

Aga kuna ootasin väga, et näidata lõpuks, kuidas rubiinpunane talvekleit seljas välja näeb, siis nüüd on mul selleks suurepärane võimalus:)





Nii armsad modellid, eks ole.

Ja teist sooja ja punast, Vilja Konovalovi  kleiti tahaks kohe kuduma hakata, sest ... mul on seda värvi Raasiku lõng juhtumisi olemas, imeilus ja jõululik kleit.

Ja siis veel juba tuttavad kedrid, eks! Ülilahedate siniste kingadega:)!



Kedride juhend on kootud kedride kohta, kuid lõige sobib ka vanast villasest sallist lõigutatud pahkluusoojendajale:)
Need kedrid siin ääristas Ira oma overlokkmasinal, siin tema nimi ka!  Kuid ka ilma ääristamata, lihtsalt üle heegeldades, jäävad servad korrektsed. Ira käest sain ka tülliribad.

Veel toodi mulle Tallinnast  soomlaste käsitööajakiri MODA, milles väga huvitav portreelugu Anna Verschikust, ajakirja Käsitöö kaasautorist.

MODAst rääkides, koon parajast (ikka juba väga pikka aega) üht kaunist disainer Sarah Hattoni  romantilist kudumit ajakirja kevadnumbrist. Paljud kindlasti on tuttavad selle kudumiga ka Rowani ajakirjast nr 45, helehall ja õhkõrn Honeysuckle.  Mina valisin terrakotavärvi lõnga, meenutab pisut Browni kuslapuu tooni:)
Aga .... lõng sai otsa enne varrukate juurde asumist ja abikaasa tõi palutud terrakotavärvi mohääri asemel kodust riiulilt hoopis paar tumepruuni ja paar beezi lõngatokki, noh juhtus;)


7 comments:

  1. Aitäh, et mainisid ja reklaamisid! Ka mulle meeldisid artiklid Käsitöös. Aga mõlemat kleiti olin näinud veel enne ajakirja ilmumist toimetuses. Kohtumiseni kevadnumbris?:)

    ReplyDelete
  2. Väga kena uus ajakirja number on tõesti! Loen kadedusega kohvitassiga ja tugitoolis ajakirja lugemise juttu, ei raatsinud veel seda endale soetada. Käin niisama poes sirvimas.
    Eh, alles nüüd panin Sinu rubiinpunase kleidi kõrval olevat teist punast kleiti tähele. Tundub ahvatlev, peaks selle vist oma suurusele ümber kujundama :) Rubiinpunane kleit on ka üle kõige!
    Edu Sulle Honeysuckle'i kudumisega. Ootan lõpptulemust väga! Sellest tuleb kindlasti midagi kuninglikku!!!

    ReplyDelete
  3. Palju õnne! Talvekleit on väga uhke!

    ReplyDelete
  4. Lubasin endale, et teen täna ühe kiire koristuse ja ei vaata enne arvutisse, mida keegi uut on kirjutanud või teinud, et panen ainult arvuti sooja. Siin ma nüüd siis olen. Loen jälle ja imetlen ja tunnen, et see on palju toredam kui tolmurulle taga ajada. Mul pole veel päris isiklikku uut numbrit, aga olen juba kõiki uusi asju saanud imetleda. Kedrid seisavad mu tegemiste nimekirjas ja varsti on kord nende kätte jõudmas. Ja ühe ilusa kleidi nagu sinu oma tahaksin ka Loviisale sel talvel kududa. Nii tore, et on inimesi, kes oskavad ilusaid kudumismustreid välja mõelda!
    Ilusat päeva sulle!

    ReplyDelete
  5. Tänan!:)
    Minagi ei raatsi tihti käsitööajakirju osta. Teinekord jääb mõni aga ostamata just seepärast, et on liialt ... praktiline, kaunid tööd, juhendid, lõiked ... kõik on olemas, kuid pole seda erilist miskit, huvitavaid artikleid.:)
    Silmasin eile õhtul Honeysuckle äärepitsi külge, olin kudunud seda 3,76 m ning puudu jäi pea terve siiluosa jagu.

    ReplyDelete
  6. Lemmi!
    Sulle sobiksid nii hästi, soojad ka pealekauba:)
    Aga jah, mina vist koon Elisabetile just selle Vilja Konovalovi kleidi jõuluks! Nii armas ja pidulik.

    ReplyDelete
  7. Aitäh selle pildi ja põhjaliku ülevaate eest! Minu ajakirja number ootab veel Eestis, nüüd läks ootusärevus muidugi veel suuremaks :)
    Honeysuckle pilte jään põnevusega ootama, piilusin netist, tuleb imeilus, olen kindel.

    ReplyDelete