Friday, November 19, 2010

Honeysuckle, veel poolik


Kui on tunne, et üks kudum võib lõpetamata jääda, sest poole kudumise pealt lõng otsa sai, siis peaks lõnga ju ometi juurde muretsema. Proovisingi seda teha, palusin abikaasal, kes kodus käimas oli, tuua mulle lõnga juurde.Tolles kapis ja seal riiulil on avamata läbipaisvas kilepakis ootamas 10 tokki terrakotakarva mohääri, vaja lihtsalt võtta ja kotti pista ....kotti pisteti aga  paar tumepruuni ja ka mõni beez tokk :))

Ah, vaatan siis pilte oma poolikust Kuslapuust, ehk ei unu siis lõpetamine.



Äärepitsi kudusin 3,78 m, puudu veel ühe siilu jagu:) Kudumisel kasutasin vardaid nr 4 ja lõng - selle ostsin möödunud aastal,Abakhanist, sest oli ilus ja väga odav - toki hind vaid 15 krooni. Ükski tokk polnud sildistatud, juures vaid info, et 50% mohääri. Ilus pikakiuline lõng.

Disainer Sarah Hatton oli valinud siiski palju peenema ja õrnema mohääri, sestap ei tule minu Kuslapuu nii õhkõrn ja kaunis, kui originaal http://www.ethknits.co.uk/Rowan/Rowan-Patterns/Rowan-45/honeysuckle_b.jpg



Kogu kudumine oli puhas nauding ja lõõgastus, alustasin juba varasügisel ja ei kiirustanud, ikkka mõned read päevas:)

Loodan siiski ehk uuel aastal ka valmis kudumist pilte teha.

Need pildid tegi Merle, aitäh!

4 comments:

  1. Väga huvitav tundub! Jään huviga lõpptulemust ootama! Sinu valitud lõng on väga mõnus, üks mu lemmikuid.

    ReplyDelete
  2. Ega see pole juhuslikuld Misty-nimeline mohäär? Ise pole sellest kudunud, aga tundub päris korralik. Ta on tõesti jämedam, kui tavalised peenikesed mohäärid. Soovin edu lõpetamisel!

    ReplyDelete
  3. Ohh neid mehi küll... loodetavasti saad oma lõnga ikka varsti kätte!

    ReplyDelete
  4. Triinu, kas Sul ka seda varutud!

    Anna, olen Mistyst ka kudunud, tunduv olevat midagi muud, see siin jookseb vardal imekergelt ja on väga ühtlane. Ega ma poes eriti ka ei pinninud. Ostsin lisaks terrakotakarva lõngale veel ka tumepruuni ja beezi (need mul ka siin kaasas!)

    Monika, jõuludeks sõidame koju, siis alles. Aga ehk jõuan jõuluüritusteks ikka varrukad valmis. Nii harva, kui ma endale midagi koon... Otsustasin, et nendeks jõuludeks teen midagi iseendale:)

    ReplyDelete