Tuesday, October 19, 2010

Väike vestike

Üle hulga aja on mul üks pilt:) Kudusin sellise vestikese imearmsale tüdrukukesele, kes sai just kolmeaastaseks. Lõnga olin ostnud möödunud aastal ja tegu on Red Heart Soft Mohairiga, mis pole väga kallis lõng ja toona kudusin seda kokku kid-mohääriga. Nüüd siis ühekordsena ja juhendi järele kootud!
Soome ajakirja MODA 2010 aasta kevadnumbrist. Jäi ära silmuste arvutamise vaev, nii hea oli kududa.





Kui kood ja kood karupükse (praegu on varrastel teine paar) ja mitte pikkusele 98, vaid kaunile neiule, siis mõtled, et oh, peavad ta jalad nii pikad olema :)
Olen aeglane kuduja ja enda utsitamiseks olen iga päev teinud blogitiiru ilusaid kudumeid uudistades. Tõesti kaunis sügis on olnud! Oh, loodan mõlemad karupüksid ka piltidele saada. Praegu on ju karupüksid täitsa moes ja kui neid veel pisut omamoodi kududa, saab ehk päris hea tulemuse. Kuid jah, kudumismasinaga oleks neid mõistlikum kududa

Eile sai mul sääreosa kududes võhm ja tahe aga lõplikult otsa ja otsustasin hoopis Elisabetile soojema mütsi kududa. Moskvas on hommikud juba väga külmad, kuigi keskpäevaks läheb soojemaks. Kuna ühed karupüksid tulevad Fonty angooralõngast (ei aja kihelema), siis võtsin sama lõnga.

Oi, kui mõnus oli vahelduseks kududa midagi väiksemat. Tahaks pilte ka teha, sest müts sai tore, suurendasin ja vähendasin palmikuid.

Kena sügise jätku!

3 comments:

  1. Väga armas lilla vestike! Nende karupükstega on nii nagu on.Ma olen seda igal aastal plaaninud, sest neid on tõesti hea kanda, kui tahad talvel kuhugi seelikuga minna. Aga see aasta vaatasin Loviisa jalgu ja mul tekkis kohe lootusetu tunne, sest jalad on tõesti nii pikaks veninud. Mina olen kohutavalt aeglane kuduja.
    Soovin sulle uut hoogu nende karupükstega!

    ReplyDelete
  2. Väga ilus vestike!
    Edu karupükste kudumisel!

    ReplyDelete
  3. Lemmi! Monika! Aitäh ja sain tõesti uut indu.
    Olen Elisabeti karupükse (turult ostetud maavillased) pikemaks kudunud kahel korral ja saime lausa kolm talve nendega läbi. Kuid jah, uut hoogu oleks vaja!

    ReplyDelete