Sunday, October 31, 2010

Karupüksid, angooralõngast ja palmikutega

Valmis! Ja mis kõige tähtsam, täiesti parajad said ka. Kudusin neid pükse ilma proovimata, ilma lõiketa samuti. Pabistasin ikka kõvasti. Eile sain üle anda ja kergendustunne oli suur.



Lõngaks valisin Fonty Angora, sest mõtlesin, et püksid võiks olla hästi pehmed. Palmikud tegin lõbu pärast. Keskel jookseb suur palmik ja tillemad kõrval.


Ainus kurvakstegev asi oli, et kaks tokki olid kergelt teist tooni. Kududes ma seda esialgu ei märganudki, sest lambivalgel polnud midagi näha. Kuid mis parata.

Olen rahul ja lõpetan teist paari villaseid pükse. Need aga tulevad juba teise lõikega!

17 comments:

  1. Karupüksid on väga uhked! Palmikud teevad neist kohe eriti luksuslikud püksid!
    Seda kipub jah vahel juhtuma, et lõngatokkidel on pisukesed toonierinevused. Samas, kui püksid jalga tõmmata, vaevalt erinevus silma riivab. Seda ei pane ilmselt keegi tähele, ainult endale jääb väike kripeldus sisse.

    ReplyDelete
  2. Triinu, aitähh!
    Lisaks toonierinevusele nägin praegu teisel fotol ka valele pole pööratud palmikukeerdu:)

    ReplyDelete
  3. Mina olin täiest kindel, et see palmikukeerd peabki nii olema! Järelikult ongi nii ette nähtud, väike kelmikas keeruke stiilsetel pükstel ;)

    ReplyDelete
  4. Triinu, seal on isegi kaks viga, ilma fotota poleks ma märganudki!!! Käisin Tallinnas silmaarstil ka ja selgus, et olen lausa pilditu. Uued prillid on tegemisel:) Olen viimasel ajal silmadega üsna hädas olnud. Aga jah, oleksin pidanud jätma ikka mulje, et nii need keerud peavadki olema!:)

    ReplyDelete
  5. Minu arust ka vinged püksid. Ja need palmikud peavadki olema väikeste viguritega, et lähemalt uurijatel oleks natuke mõtlemistööd ning küsimusi, et miks ja kas. Vahvad püksid!

    ReplyDelete
  6. Supervägevad püksid ja mis peamine..niiiii pehmed!Heli,ära üldse kurvasta sest nagu Triinugi,nii olin ka mina kindel,et need palmikud PEAVADKI nii jooksma! Muide kord juhtus minuga sarnane lugu-nimelt märkasin alles pildilt ,et üks soki sääre silm oli kuidagi jooksma saanud....!!:)))

    ReplyDelete
  7. Ohsaa... Super ägedad!! No ja ma arvan, et mõnusalt soojad ja väga vajalikud asjad sel sügis-talvisel hooajal.
    Ning värv on neil ka nii mõnus!

    ReplyDelete
  8. Väga ilusad ja kindlasti soojad karupüksid ja nagu teised juba eelpool kirjutasid, kui sa poleks öelnud, et see palmik ei pea nii olema, ära poleks küll arvanud.

    ReplyDelete
  9. Olete nii toredad kommentaarid siia jätnud! Suur aitäh!

    ReplyDelete
  10. Nii on ilusad püksid! Mulle ka! :)

    ReplyDelete
  11. Kulla Maahiska, need püksid tüütasid mind lõpuks nii ära. Aga proovi, ega see keeruline pole, hakkad ülevalt pihta ja muudkui proovid jalga, et parajad saaksid:)

    ReplyDelete
  12. Ma ootan et ehtisin teha endale lühikesed villapüksid vanadest lõngadest... selle mudeli võib leida "Vatanen, Sanna & Repo, Sami: Neulo, virkkaa, kirjo jämälangasta!" - raamatu :)

    ReplyDelete
  13. Need sellised! http://pirjonpuuhastelut.blogspot.com/2010/09/jamalankoja.html

    ReplyDelete
  14. Wau... need on tõeliselt ägedad :) Palju sul lõnga kulus nende pükstele?

    ReplyDelete
  15. Lõnga kulus viis tokki ja pükste sääre sisekülje pikkuseks umbes 75 cm.

    Maahiska, ma praegu koon villaseid põkse, mis on lühema, lõpevad allapool põlve soonikuga ja neil on ka taskud:) Aitäh viidete eest!

    ReplyDelete
  16. Ohoo, ja mina just ükspäev mõtlesin, et küll oleks mõnus, kui oleksid sellised mõnusad ja lahedad karupüksid jalga tõmmata. Aga ei uskunud, et keegi neid tänapäeval teeb ja kannab ka. Väga lahedad ja ilusad püksid!
    kahju, et kudumine minuga sõbrustada ei taha, muidu viskaksi endale ka sellised valmis. :)

    ReplyDelete