Tuesday, September 7, 2010

September... rubiinpunane

On lõngu, mida vaatan poes imetlusega, kuid ostma ei kibele. Minu puhul on tavaliselt põhjuseks liialt kõrge hind. Olid ajad, mil ma ei suutnud vastu panna ja andsin kiusatusele järele, nüüd mõtlen, et topiliseks muutub ta vaatamata oma hinnale. Aga seda lõnga nähes andsin järele. Muidugi, 50% meriinot ja 50% siidi teeb sellle lõnga eriliseks. Vaadates proovitükki, oli see juba üsna viletsa moega. Sellele vaatamata ostsin. Oh...
Katia Tupa on see lõng. Toon on rubiin.
Praeguseks on kudum ka juba valmis, kuid näitan ehk kunagi hiljem, praegu pole pilte veel. Kudusin tütarlapse talvise tuunika, sooja kõrge kraega.  Kududa oli muidugi nauding, kuid näha on, et tegu on väga õrna lõngaga. Siiski imeilus. Mulle meeldis ka, et iga vihi ostuga toetad Peruu mägikarjuste lapsi.

Arvatavasti tuleb siin üks pikem paus, sest ees on suuremat sorti kolimine. Mul võtab uue koduga harjumine aega. Vanem tütar oma fotokaga jääb ka liiast kaugele.

Aga siin on käevõrude paar. Emmaste.



Ilus on see triibustik.


7 comments:

  1. Imelisen ilus värv! Ja eetiline lõng, see on hea :)

    Kas sa muutad kaugele või lähedale? Ma vaatan iga päev sinu blogi - ära liiga kaua ole ära!

    ReplyDelete
  2. See on tõesti üks mõnus lõng ja punane on mullegi praegu väga südamelähedane. Jään pilte ootma ja jõudu kolimisega.

    ReplyDelete
  3. See on imeilusa värviga lõng! Tahaks juba teada, mida kaunist Sa sellest tegid.

    ReplyDelete
  4. Ka mind on nähtud seda lõnga näppude vahel veeretamas...just see koostis on magnetina tõmbav.Olen kindel et Su kudum on imeline!

    ReplyDelete
  5. Ma vist tean isegi, mis kudum see on, aga ei reeda, kuna perenaine soovib, et see oleks üllatus:). Ära palun kao pikaks ajaks! Ootame uusi postitusi ja uusi kudumeid!

    ReplyDelete
  6. Väga põnev, ootan huviga pilti kudumist! Värvitoon on tõeliselt kaunis. Loodan Sinust siiski peatselt kuulda!

    ReplyDelete
  7. Ah, tänan heade sõnade eest! Olen nüüd juba oma uues kodus, Moskvas. Koduneme tasapisi. Olen ka pisut kududa jõudnud. Lõõgastuseks teen nüüd ühe mõnusa blogidetuuri!!

    ReplyDelete