Tuesday, August 3, 2010

Hall lehebarett

Möödunud sügisest olen kudunud ja heegeldanud mitmeid barette. Armastan barettte. Nii naiselikud ja isikupärased. Tõsi, paljud ütlevad, et neile barett ei sobi. Mina aga arvan, et igaühe jaoks on olemas õige barett... kui see vaid leida.
Kudusin helehalli bareti, mida saab kanda mõlemat pidi. Madlile meeldis pahem pool!

Siin veidi suuremalt.


Paremalt poolt on aga tuttav sirelilehemuster:)


Kudusin kaks mütsi, sest Madli ja Elisabet teatasid, et neil just sellised baretid veel puuduvad. Elisabetile meeldib aga traditsiooniline lehemuster, nii et tema hakkab oma mütsi niipidi kandma.

Parim osa baretiteo juures on venitamine!


Kootud on barett  Gedifra Shetland de Lux lõngast.

Olen mütsiinimene. Kui ilm vähegi kannatab, panen mütsi pähe. Tundub, et mu tütred on selle kiiksu minult pärinud:)  Mütsihullud!


 Aga veel ...

Hinges kriibib ja pigistab. Lugesime Elisabetiga kahe võrratu kiisu lahkumisest. Ta tormas vihmaga õue meie vana Simbat otsima, tassis ta tuppa, pigistas ja kallistas teda pisaraid valades. Ütles, et Simba ei tohi enam väljas käia. Oh, kui me kõrvalt lahkuvad ustavad teekaaslased... see valu.
Ka meie kiisu on kogu oma elu armastanud koos minuga kududa, koos laotame ikka märjad kudumid  suurele voodile ja kinnitame nööpnõeltega. Ja siis Simba heidab ettevaatlikult märjale kudumile ja aitab seda kuivatada. Ja nii on see alati olnud.


Ning kui meie perre möödunud septembris tuli Jossu, siis uskuge või mitte, juba sel kevadel hakkas ka tema  mul vormisätitud kraami kuivatama.


Kumbki neis ei ole iial mu töid segamini ajanud, lõngadega pahandust teinud. Jossu jumaldab nõelviltimist . Tema ainus nõrkus on villapallide näppamine. Selle eest  armastan teda veel rohkem;)
Talvel kudus Elisabet mõlemile kiisule sooja vesti. Polnud neil selle vastu midagi, hea oli külma ilmaga lumes istuda, soe vest seljas. Siin pildil tuleb Jossule tukk peale, vest on soe ja pehme. Ikka pikutavad on nad koos, puhastavad teineteise kasukat ja tukuvad.



Puhake rahus Flika ja Ferdinand.Post Options

15 comments:

  1. Mina olen üks neid inimesi, kes väidab, et talle baretid ei sobi:) Sinu tehtut kannaks aga sellelegi vaatamata, sest see on lihtsalt nii ilus.
    PS. Sinu oranž kiisu on täpselt selline nagu minagi kord omale tahaksin. Natuke Garfieldi tüüpi :)

    ReplyDelete
  2. Oo, imeilus barett! Suurepärane muster, ja mis eriti tore - kahtepidi kantav! Mina avastasin bareti enda jaoks alles möödunud sügisel, aga nüüd ma muid mütse enda peas enam ette ei kujutagi :)

    ReplyDelete
  3. Mina armastan ka barette! nii tore, kui baretti saab veel mõlemat pidi kanda. Väga armas ja naiselik! Ja hall värv on nii paljude teiste värvidega kooskantav.

    ReplyDelete
  4. Tänan!, lehemustrit on väga hea ringvarrastel mütsiks kududa. Õige muster leitud ja mõeldud, mitu mustrikorda kududa, siis on juba lihtne ka kokku kahandada, selline kahandamine ei ebaõnnestu kunagi. Alustada võib ka pealaelt ja siis lehti kasvatama hakata, jääb ikka kena.

    ReplyDelete
  5. Võluvad baretid! Veenas ümber - peab ka ära proovima, kuidas omale sobib. ;)

    ReplyDelete
  6. :)Ja kui ei sobi omale, siis mõnele sõbrannale ikka!

    ReplyDelete
  7. Väga kaunid barettid ja see mitmeti kandmise variant on ka nii vahva!
    Mulle barettid meeldivad ja õnneks nad ka sobivad mulle :))

    ReplyDelete
  8. Aitäh! ... ja kui juhuslikult kodus on tokk sobivat lõnga, siis ajakirja Käsitöö sügisnumbrist saab vaadata kudumisskeemi ka.

    ReplyDelete
  9. Nii armas kiisujutuke :) Mul oli kunagi kodus üks noor kiisu, kes armastas mu süles istuda ja nurru lüüa sel ajal, kui mina kudusin. Varraste järgi kahmamist juhtus haruharva. See lauapealne lapsekampsu pakkus mulle hirmsal kombel silmarõõmu!

    ReplyDelete
  10. Oi, aitäh märkamast, selle kampsi kudusin naabrilapsele Novita Marjametsa sarja Muraka lõngast.
    Mulle meeldivad väga Sinu vahvad heegeldatud linnud!

    ReplyDelete
  11. Teil kassi-assistentid ka! :) Barett on sügisene hall, meelde tuleb vihm ja sügise lõhn...

    Kas teil on torm olnud? Siin oli eile õhtul uhke torm, kaunid välked ja meeletu hääl! :):):)

    ReplyDelete
  12. Oo, oli tormi ka Eestis, rohkem aga lõuna pool, Tallinnas vaid põnev vaatemäng.

    ReplyDelete
  13. nii armas lugeda... tuli jälle pisar silma meie omade peale mõeldes...
    tundub, et seal kus kudumine au sees, seal ka kiisud elu nautimas! Võrratud loomad need teie omad:)

    aga see barett... võrratu.. mulle ka meeldib pahupidi;)

    ReplyDelete