Friday, July 2, 2010

Juulikuus .... lillebarette!


Keset selget suve heegeldan baretikesi, päris segane, eks ole, aga no rege rauta ....


Selle riisika  jaoks lõnga tõin  Karnaluksist, etiketti pole käepärast, on vist Softer, igal juhul tegu lõngaga, mis läbis kihelemistesti ja Elisabet hakkab seda sõgisel kandma! Kuna lõng pole just peenike, sai ka barett selline pontsakas ja ümara vormiga. Sellisele lillebaretile kulub üsna palju lõnga, kolme toki ülejääkidest teist samasugust ei heegelda!




 See lill on heegeldatud Pukase mohäärist ja on palju õrnem, lõng on ka nii imepeenike ja heegeldasin ühekordse lõngaga.  Mulle endale väga-väga meeldib:)



Kuidas tundub?


 Varsti tahan heegeldada ka ühevärvilist lillebaretti, aga esialgu  veel tõmbab kolmevärviliste poole!





Selinne heegeldis jäi silme ette aga netiavarustes kolades:)


14 comments:

  1. ... varsti tuleb jälle sügis, vähemalt vihma ja pilved tohiks siia tulla... Siin on nii kuum ja kuiv :S Barette on hea valmis olla!

    Ja oi milline auto!

    ReplyDelete
  2. Vahvad lillebarettid! Mulle meeldivad nad väga just kolmevärvilistena :)

    ReplyDelete
  3. See roosasegune näeb kandes küll väga mõnus välja. Mitmevärviliselt on lahe aga ehk ka ühevärviliselt oleks vahva. Suvel peabki tegema sügiseks ja talveks vajalikud asjad valmis, muidu kui külm on käes, millal siis veel enam aega neid teha.

    ReplyDelete
  4. Väga mõnusad näevad välja, kindlasti hästi soojad ka!

    ReplyDelete
  5. Aitäh!
    Eile sattusin nägema vanadaami, kes kandis fantasilist valgest niidist heegelbaretti, mis oli nii supersmustriga, et mul jäi hing kinni, selline vana kooli stiil, peenike niit ja heegelnõel 00 suuruses, kõll oli ilus. Seal oli lilli ja nuppe, kõike!
    Peaks ka proovima midagi sellist teha.
    Mul on tunne, et neid mu lillemütse tekib siia sügise poole veel, täna saame ühe kingikotti panna sünnipäevalr minnes.
    Kaunid ja kuumad ilmad tõmbasid mu siiski sügiseste mõtside lainalt maha ja praegu koon hoopis puuvillast ja suvist kapuutsiga tuunikat.

    Mõnusat rannapäeva, hakkan ka kotti pakkima!

    ReplyDelete
  6. Rõõm näha, et Su nobedaid näppe pole tabanud päikeselõõmast tingitud roidumus! Ja iseenesestmõistetavalt tulebki just praegu rege rautada! Minu traadi-ja helmetülpinud näpud hoiavad heldinult praegu vardaid, millelt jookseb millalgi maha alpakavillane kleit.

    ReplyDelete
  7. Nii toredad värvid jälle ja need lillebaretid on nii romantilised! Vara pole kunagi neid kuduma hakata. Ise mõtlen juba villastele sokkidele.

    ReplyDelete
  8. Hei Liana, rõõm Sinust kuulda! ... need baretikesed on ka enam-vähem kõik, mida olen viimasel ajal teinud! Poolikuid asju on aga küll. Ja sama lugu ka mu näppudega:)
    Kleit - ma koon ka kleiti, jumal teab, millal valmis saan sellise tempoga, igal õhtul moned read teen.

    ReplyDelete
  9. Heli, Sa pole sugugi ainus, kes kesk kõige palavamat suve sooje mütse meisterdab! Ka mina kudusin eelmisel nädalal kolm villast lastemütsi, ei teagi, kust äkki selline tahtmine tuli:) Aga vahvad baretid on need Sul küll!

    ReplyDelete
  10. :) Oh, siis ma pole ainus!
    Monika, lubasin naabripoisi emmele, et heegeldan lapsele kähku päikese kaitseks mütsikese. Olen ainult tirtsudele kübarakesi heegeldanud, silme ees olid poistele vaid trikoloori värvides murumütsid, siis nägin Sinu poja mütsi ja rahunesin, poistele ei pea ainult sambaid ritta heegeldama! Nüüd veel ühellapsel rannamüts olemas.

    ReplyDelete
  11. Värvikombinatsioonid on mahedad- baretid armsad.
    Üks aastaaeg varem hakata valmistuma järgmiseks on ettenägelik. :) Eelmise posti kott meeldis väga. :)

    ReplyDelete
  12. Väga mõnusad baretid, ilusad värvid ja armsalt karvane on ka see roosakates toonides!
    Peaks isegi hakama juba sügiseks valmistuma, see suvi on ju nii lühike alati...:)
    Autole kampsun on ka väga lahe!!!

    ReplyDelete
  13. Pille!, Sinu mütsipiltide seeria on lihtsalt rabav, nagu ka müts muidugi!

    Aitäh, Nele!

    ReplyDelete
  14. No mis ta tundub. PÖÖRASELT äge tundub. Tahan ka

    ReplyDelete