Wednesday, June 9, 2010

Päikesekleit vanast suvetopist

Oma väikesele  tüdrukule on  nii tore rõõmu valmistada. Nagu meiegi, vaatas ka Elisabet ilusate ilmade saabudes ootusärevalt oma möödunudaastased suveriided üle ja ohkas siis, et nii tahaks mõnd uut kleiti.

Ja kleidi ta saigi. Selleks ei kulutanud ma pea üldse ei raha ega ka pikki tunde kududes!

Lõin käärid sisse ühele vanale suvetopile ja peale väikest juurdekudumist ja heegeldamist sai valmis selline kleidike.




Siin siis ka pilt algmaterjalist:)


Tegu siis nii roosa kootud suvepluusiga, mida mina enam kindlasti selga ei pane. Paatkaelus on ju tegelikult jälle moes, kuid minu topil oli see paarist kohast rebenenud. Samas palju ilusat kaunist parempidist pinda. Üles harutada? Ei taha harutada. Nii see vana kudum mul siis ootas oma aega.
Ja jõudiski ära oodata.
Olen sellise projekti nagu Tarbetust tarvilikuks suur fänn. Ja kui projekti ellukutsujad tegid mulle vahva ettepaneku selles osaleda, siis olin väga-väga elevil!

Ning nüüd saab mu vana roosa suvetopi muutumist lihtsaks ja vallatuks päikesekleidks uurida siit.http://craftwerk.ee/tarbetusttarvilikuks

Loodan väga, et ehk annab see lihtne idee põhjust oma panipaigad enne suurt suve üle vaadata:)


Kleidi omanik on küll väga-väga rahul ja juba palju komplimente saanud oma uue! kleidi kohta.

8 comments:

  1. :=) Aitäh Sulle, Heli... Kleit on ilus, tööjuhend asjalik ning kleidi oamnik (+ modell) samuti väga armas.

    ReplyDelete
  2. Võrratu suvekleidi oled valmistanud!!! Mu pilk puhkab tema mahedatel toonidel ja rõõmsal olemusel :) Elisabeti hoiakust kajab kenasti vastu kuivõrd meelepärane see kleidike talle on!

    ReplyDelete
  3. Vägaväga ilus on välja kukkund! Uus elu kaunistab seda topi :)

    ReplyDelete
  4. Tänan! Seda kleiti oli vahva teha, Elisabet juhendas mind igati, ta teadis, mis talle meeldib ja mis mitte! Ja eriti meeldis talle nagu alati, et selle tegi ta emps:)

    ReplyDelete
  5. Väga armas kleidike! Iga pildi pealt on näha kui väga Elisabetile see kleit meeldib!

    ReplyDelete
  6. Nii armas jälle :) Ja sinu Elisabet nagu haldjas :)

    ReplyDelete
  7. Aitäh! Ja tõesti, kui pole just väga vastukarva vanast uut teha, siis soovitan suvepuhkuse ajaks mingi taoline projekt ette võtta!

    ReplyDelete
  8. see kleidike on muideks tõeliselt nunnu! Ma kannaks ise ka hea meelega :D

    ReplyDelete