Friday, May 7, 2010

Villu ja Veevi



Teate ju Villut ja Veevit! Kindlasti. Mõnus ja toekas paarike, muidugi pean nüüd silmas kaht imemõnust käsitöömaterjali.  
Mul on mõlemaid nii paar meetrit.

Siin üks jupike... Ristna (ülalt neljandal fotol meie punase katusega majake, nii nagu ta veel paar suve tagasi seal seisis) otsast korjatud õnnekiviga.


Ainul mõte villasest kaelaehtest ajab paljusid õlgu võdistama. Aga mulle miskipärast sobib.
Tegin eile villapallikestest lillekobaraid. Kõrvaeheteks. Sättisin suuruse järgi valmis ja hetkeks vaatasin mujale. Sellest piisas. Jossu oma pehme käpakesega lükkas pallihunniku liikuma:)
 Korjasin kõik kokku ja enam polnud tahtmist kõrvakaid teha. Pilk jäi sellelesamale villasele kivikeele pidama ja tegin pallikuhjast hoopis kobarakee. Mul on pilt mummudest enne keeks saamist. Kui Tarmo selle mulle saadab, siis tahaks näidata, endale nii meeldis.

Siin aga veel kivikee.

Kinnise tegemise näitas ette Liana. No ikka traadist kohe!


Mul on kõikjal need Hiiumaa kivid. Kõige tillemad ripuvad kõrvaehete küljes, siis kaelas ja käe ümber. Ristna suved...

No comments:

Post a Comment